אא

טיפול עשרת אלפים: אסיאנה איירליינס מפצה את ניצולי התרסקות המטוס

חברת התעופה הדרום קוריאנית הודיעה כי תפצה כל אחד מבין 288 ששרדו את התרסקות מטוסה בסן פרנסיסקו לפני כחודש בסכום שיא של כ-10,000 דולר

| |

זמן הפיצויים. סוכנויות הידיעות בדרום קוריאה מדווחות היום (ראשון) כי חברת התעופה במדינה "אסיאנה איירליינס" מתכוונת לפצות את 228 ניצולי התרסקות מטוסה בסן פרנסיסקו לפני כחודש בסכום שיא של כ-10,000 דולר. בחישוב פשוט סך הפיצויים אותם תשלם החברה יעמדו על כ-2,280,000 דולר.

לאחרונה העלתה החברה הילוך בניסיונות הסיוע הכלכלי לניצולי ההתרסקות בכל הקשור לטיפול רפואי וצרכים נוספים, זאת בטרם ייקבע סכום הפיצוי הסופי. 

"מדובר על תשלום מינימלי אותו נעביר לנוסעים ששרדו את האירוע בין אם נפצעו או לא", נמסר בהודעת החברה. עוד נמסר כי התשלום איננו מהווה ערובה למניעת הגשת תביעות ייצוגיות ו/או פרטיות מצד הניצולים כנגד אסיאנה איירליינס. במקביל 83 ניצולים כבר הגישו תביעה ייצוגית על סך מיליוני דולרים כנגד ענקית המטוסים "בואינג" 

כזכור, ב-6 ביולי טיסה מסחרית של החברה שהמריאה משנגחאי (סין) לנמל התעופה בסן פרנסיסקו. במהלך הגישה לנחיתה התרסק מטוס החברה מסוג בואינג 777-200ER וגבה את חיייהם של שלושה נוסעים. סיבת ההתרסקות על כל פנים טרם פוענחה, אך ההשערות מלמדות כי מדובר בטעות אנוש. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: