אא

ביום שאחרי הגראד באילת לא מתרגשים: "אף אחד לא עשה צ'ק אאוט"

יממה לאחר שצופרי האזעקות הרעידו את עיר הנופש הדרומית, שבו בה החיים לסדרם, לרבות ענף התיירות. "מאמינים שמדובר באירוע חד פעמי אך לא נחזיק אף אורח בכוח", מבהיר מנכ"ל רשת קלאב הוטל רוני פיבקו. גם חברות התעופה לא מתרגשות. "שום עצירה או היסוס מצד הלקוח הישראלי"

|||| ||||

פחות מ-24 שעות אחרי שאזעקת צבע אדום נשמעה באילת ועוררה מתח רב בקרב התושבים, אנשי התיירות והמבקרים, נדמה היום (שלישי) כי עיר הקייט הדרומית חוזרת לשגרה.

"אפשר להירגע. אין צורך להלחיץ אף אחד. שום ביטול לא נרשם עדיין וההזמנות מתנהלות כרגיל", מבהיר נחום קרה, מנהל השיווק של רשת ישרוטל המפעילה מספר בתי מלון בעיר (המלך שלמה, מלון ספורט, רויאל גארדן, לגונה, ריביירה, אגמים, ים סוף, רויאל ביץ' והנסיכה) בשיחה עם "פספורטניוז". "לא שמעתי עדיין על אף אחד שעשה צ'ק אווט וברח מהעיר. תודה לאל הכול בסדר וזה מה שחשוב".

"עצם האזעקה שהושמעה פעם ראשונה בעיר הייתה זו שעוררה את המהומה, אבל למעשה לא מדובר באירוע חריג", הוסיף רוני פיבקו, מנכ"ל רשת קלאב הוטל בעיר לדברי עמיתו. "מההיסטוריה אנו למדים שבדרך כלל מדובר באירועים חד פעמיים, אבל מצד שני לא נחזיק אף אורח בכוח. כולי תקווה שהמצב לא יחריף לקראת עונת החורף בה עיקר התירות מגיעה לעיר. מה שבטוח, אילת תמשיך להישאר חזקה. אפשר להישאר רגועים".

גם חברות התעופה הטסות לאילת לא התרגשו יתר על המידה כתוצאה מירי הטילים על העיר. "נכון להיום לא קיבלנו אפילו לא ביטול אחד", מבהיר מנהל השיווק של ישראייר, דורי שושן. "ההפך הוא הנכון. היום יש יותר שיחות מאתמול, למרות כל מה שקרה. אין שום עצירה או היסוס מצד הלקוח הישראלי. עם ישראל ימשיך לצאת חופש, בין אם בחו"ל או באילת. אין ממה לחשוש".

כזכור אמש בשעת לילה מאוחרת (סביבות 01:00) התרחש אירוע טרור מסיני שבמסגרתו נורו לכיוון העיר שלוש רקטות (שתיים נפלו בשטחים פתוחים, אחת יורטה על ידי סוללת "כיפת ברזל"). 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: