אא

אבסורד בתקנות דירוג המלונות: מספטמבר יאסר השימוש בשיטת הכוכבים למרות שעדיין אין דירוג

סוכני הנסיעות קוראים למשרד התיירות לדחות את כניסתן לתוקף של התקנות

| |

סוכני הנסיעות נמצאים במצב אבסורדי, מאחר ומתחילת ספטמבר הקרוב הם לא יוכלו להמשיך להשתמש בדירוג בתי המלון לפי שיטת הכוכבים בעוד ששיטת הדירוג עדיין לא קיימת. מאידך, סוכני הנסיעות בחו"ל יוכלו להמשיך לדרג את בתי המלון בישראל באין מפריע.

בשל המצב שייווצר פנה מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, לאמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, בבקשה לדחות את הכניסה לתוקף של תקנות דירוג בתי המלון.

פתאל כתב בין השאר להלוי כי: "בחסות החוק הישראלי ובעידודו, מופלים בעלי עסקים ישראלים לרעה ובתמיכה בפועל של הממשלה, משתלטים על שוק שירותי התיירות בישראל פירמות בינלאומיות, על חשבון הישראליות. לא מיותר לציין, כי בנוסף על הנזק הנגרם לחברות הישראליות, יוצאת גם ממשלת ישראל נפסדת, שכן היא אינה שותפה בהכנסותיהם של הגורמים הבינלאומיים, בניגוד לחברות הישראליות אשר משלמות מסים כחוק".

פתאל מתאר מצב בו אם התקנות יכנסו לתוקף בתחילת ספטמבר: "משרדי הנסיעות בישראל עומדים נוכח נזקים כלכליים משמעותיים ובלתי הפיכים, שכן ספקי תיירות הפועלים מחו"ל, בכללם האתרים הבינלאומיים,יציגו את המלונות בשיטת הכוכבים, בעוד הישראלים לא יוכלו לציין כל דירוג כוכבים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: