אא

בריטניה שוברת שיאים: תייר נכנס בכל שנייה (!)

לראות ולקנא: רק בחודש יוני האחרון פקדו 2.9 מיליון תיירים את האי הבריטי. סך כל המבקרים במדינה במחצית הראשונה של 2013: 15.2 מיליון - יותר מיבשת אסיה ודרום אמריקה יחדיו (!)

|| ||

לונדון כן מחכה להם. הלשכה הבריטית לסטטיסטיקה פירסמה במהלך סוף השבוע נתונים מעודדים במיוחד אודות התיירות הנכנסת לאי הבריטי, זאת בהתייחס למחצית הראשונה של 2013.

על פי הנתונים, בחודש יוני האחרון נכנס בממוצע תייר אחד בכל שנייה לגבולות המדינה (86,400 תיירים ביום). סך הכול ביקרו באי הבריטי במחצית הראשונה של השנה 15.2 מיליון תיירים (הנתון הגבוה ביותר מאז המשבר הכלכלי העולמי ב-2008 ועלייה של 4 אחוזים לעומת התקופה המקבילה ב-2012).

כמות התיירים הענפה מניבה עבור הבריטים פירות גם בגזרה הכלכלית, תודות להוצאות התיירים שהסתכמו בחודש יוני האחרון ב-1.84 מיליארד ליש"ט ו-8.7 מיליארד ליש"ט בסיכום כולל למחצית הראשונה של השנה (13.5 מיליארד בתקנון לדולרים).

עוד עולה מהנתונים כי 2.9 מיליון תיירים פקדו בקירוב את האי הבריטי בחודש יוני (עלייה של 12 אחוזים לעומת החודש המקביל אשתקד)

גורמים בבריטניה מסבירים את הנסיקה בכניסת התיירים למדינה בזכות המוניטין הרב שצברה לאחר המשחקים האולימפיים אותם אירחה בקיץ אשתקד.  

הנתונים מרשימים למדי גם בהשוואה לקצב התפתחות התיירות במקומות נוספים בעולם, כאשר קצב התיירות הנכנסת לבריטניה במחצית הראשונה של השנה הצליח לעקוף את ההתקדמות בכל יבשת אסיה, מרכז ודרום אמריקה (!)

"אלו חדשות נהדרות לכלכלה וסימן חיובי לכך שהתיירות מהווה מנגנון צמיחה אמיתי למשק", סיפר בהתרגשות קיית' ביצ'ם ראש אגף חו"ל במחלקת התיירות הבריטית. "אם נדע לשמור על הקצב הנוכחי, נוכל לראות תיירים ומבקרים בבריטניה בכל שנייה של כל יום, שבוע או חודש בשנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: