אא

המאבק נגד סגירת שדה דב עולה מדרגה: גם טייסי ארקיע מצטרפים

וועד טייסי ארקיע חובר לאגודת התעופה הכללית במטרה לנסות ולטרפד את הליך סגירת השדה שעתיד להסתיים ב-2018. שי פופר, יו"ר האגודה בשיחה עם "פספורטניוז": "קורא לשר התחבורה להתייצב בראש המאבק לרווחת התעופה הישראלית"

|| ||

מצטרפים למאבק. וועד טייסי ארקיע המונה כ-80 טייסים ואגודת התעופה הכללית משתפים בימים אלו מאבק כנגד סגירתו של שדה דב בתל אביב (עתיד להיסגר ב-2016 ולהתפנות סופית עד 2018).

עשרות מטייסי הוועד החוששים מן המהלך הודיעו בימים האחרונים על הצטרפותם לאגודה במטרה ולנסות לטרפד את המהלך לסגירת השדה

מי שהתייחס למשבר בענף הוא יו"ר אגודת התעופה הכלליתשי פופר שנשמע מצידו מעט פחות לוחמני מחבריו, אך במקביל דאג להבהיר את ההשלכות ההרסניות של יישום המהלך בסופו של יום לסגירת השדה. "לתעופה הכללית והפנים ארצית ייגרם נזק משמעותי וכבד. אלו שייפגעו יותר מכולם מאפשרות של סגירת שדה דב הם תושבי הפריפריה שבמחי החלטה שכזו ינותקו באופן כמעט מלא מהמרכז. כולי תקווה שהסיפור הזה ייגמר בצורה שמתחשבת גם בתעופה ולא רק בשיקולי נדל"ן".

פופר ניצל את ההזדמנות ומצא את הזמן לשחרר קריאה לשר התחבורה, ישראל כץ. "עצם העובדה שהוא לא הגיע לטקס ההזוי בשבוע שעבר לסגירת השדה מראה על סוג של הבנה שמחלחלחת אליו. אני מאמין שהוא מבין שסגירת השדה תהווה מכת מוות לתעופה הארצית. זה הרגע לקרוא לו להתייצב בראש המאבק לרווחתה של התעופה הפנים ארצית והכללית".

בנוסף, בהודעה רשמית מטעם אגודת התעופה הכללית נמסר הבוקר כי: "החלטת הממשלה על אי הארכת תוקף צו העתקת הפעילות של חברות התעופה המסחריות, ביניהן גם חברת ארקיע לנתב"ג. התעופה הכללית בשדה דב לא הוסדרה באופן רשמי אלא אוחדה עם הפתרון שיימצא, אם בכלל להעתקת פעילות שדה התעופה הרצליה שעלול אף הוא להיסגר באפריל 2015.

כידוע, שדה התעופה דב הוז שבצפון תל אביב נוסד ב-1938 ומשמש מאז כבסיס פעילות אווירית משמעותי עבור חברות התעופה המסחריות לפעילות פנים ארצית, כמו גם למטוסים רבים ממגזר התעופה הכללית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: