אא

פחות משנה למונדיאל בברזיל: חשש ממחירי החדרים הגבוהים

משרד התיירות הברזילאי פנה אל ראשי פיפ"א ובעלי המלונות במדינה בבקשה לפעול להורדת המחירים הגבוהים עבור חדרי המלון בתקופת המונדיאל בקיץ הבא. הטענה: המחירים עלולים לפגוע בתדמיתה של ברזיל. למעלה מ-3 מיליון תיירים צפויים להגיע למשחקים

| |

הספירה לאחור נמשכת. בעוד קצת פחות מעשרה חודשים (12/6/14) תישמע שריקת הפתיחה של אליפות העולם בכדורגל ("המונדיאל") בברזיל.

לצידם של מאות המיליונים שיצפו במשחקים באדיקות אל מול מסכי הטלוויזיה, צפויה להגיע גם כמות נכבדת של למעלה משלושה מיליון בני אדם שיזכו לצפות מקרוב באליליהם מפזזים על הדשא.

על רקע ההכנות הסיזיפיות לאחד המאורעות התיירותיים הגדולים בעולם, נדמה כי בכל זאת לא הכול ורוד במדינה הגדולה ביותר ביבשת הדרום אמריקנית. לא מכבר פנה משרד התיירות הברזילאי אל פדרציית הכדורגל הבינלאומית (FIFA) ואל שורה של בעלי מלונות במדינה בבקשה לפעול להורדה משמעותית של מחירי החדרים בתקופת המונדיאל (יוני-יולי 14').

מבדיקות שערכו לאחרונה גורמי תיירות במדינה עולה כי מחירי חלק ניכר מחדרי האירוח בתקופת המונדיאל צפויים להכפיל את ערכם פי 5 (!), מה שלטענתם עלול לגרום לפגיעה חמורה בתדמיתה של ברזיל. על מנת להגיע לפתרון, ביקשו בכירים במשרד להפחית בדירוגם של חלק מבתי המלון ובכך להוזיל את מחירי החדרים בהן. 

"אנו רוצים להבטיח שגשוג כלכלי ומורשת מאחורי המדינה שתארח את המשחקים", הבהירו במשרד התיירות הברזילאי. 

כזכור לפני כחודש נערכו הפגנות ענק במדינה כנגד יוקר המחייה שהובילו ליציאתם של מאות אלפי בני אדם לרחובות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: