אא

סין למען העולם: הוציאה למעלה מ-100 מיליארד דולר על תיירות בחודשיים (!)

סין ממשיכה להוכיח את עצמה כאימפריה תיירותית. סקר שערך אתר המלונאות HOTELS.COM מציג עלייה ניכרת של 40 אחוזים בהוצאות התיירים הסינים בעולם ל-102 מיליארד דולר בחודשיים (מאי-יוני) . הותירה מאחור גם את סך הוצאות התיירים מארה"ב וגרמניה

| |

מיליארד סינים לא טועים? סין מתפתחת בקצב מסחרר. השבוע קיבלנו עדות לכך גם בהקשר לענף התיירות. סקר שערך אתר המלונאות העולמי Hotels.com קובע כי התיירים הסינים מוליכים את רשימת "הבזבזנים" העולמית, תוך שהם עוקפים מצטיינות נוספות באגף ההוצאות על תיירות עולמית ביניהן ארה"ב וגרמניה.

במסגרת הסקר שנערך בקרב 3000 מטיילים ובכירים בענף המלונאות הסיני ברחבי העולם, עולה כי התיירים הסינים הוציאו מכיסם במהלך החודשים מאי-יוני (2013) סכום שיא של 102 מיליארד דולר המהווה עלייה של 40 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

במסגרת הסקר סיפרו כי חשו בעלייה במכירות לתיירים שהגיעו מסין, כאשר הרווחיות המשמעותית ביותר הורגשה ביבשת אסיה.

עוד עולים מן הסקר מספר עובדות מעניינות אודות התיירים הסיניים. 62 אחוז מהם השיבו כי הם מעדיפים לטייל באופן עצמאי מאשר בקבוצה. 96 אחוז טענו כי הסיבה לחופשה נועדה למטרת נופש ופנאי ולא לצורך עסקים.

ומה בגזרת השיפורים? 75 אחוז מהנשאלים הביעו תרעומת בנוגע לחומר הכתוב בבתי המלון, העיתונים והאינטרנט שלרוב איננו עולה בקנה אחד עם השפה המנדרינית הנהוגה בסין. 42 אחוזים טענו אף כי ישמחו לשוחח עם צוות המלון במנדרינית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: