אא

דירקטור באיסתא: "יש פגיעה בחברה בשליטתה על פעילותה העסקית"

עמית כבירי, חבר דירקטוריון באיסתא, התפטר מתפקידו איסתא תוך העברת ביקורת נוקבת וחסרת תקדים. בדיווח לבורסה טוענת החברה: "עמותת איסתא ליינס הודיעה על החלטתה לסיים את כהונתו בסמוך למועד בו הודיע כבירי על התפטרותו.

Shutterstock Shutterstock

בחברת איסתא לא שקט. קצת על מה שקורה בחברה מאחורי הקלעים, ניתן אולי ללמוד ממכתב ההתפטרות הלא שגרתי של חבר הדירקטוריון, עמית כבירי מתפקידו בחברה. החברה הודיע לבורסה כי כבירי כתב מכתב התפטרות בו הוא מתח ביקורת וטען כי: "יש סחבת בהעמדת מידע וחומר לעיונו. פרק זמן קצר מדי ניתן לחברי הדירקטוריון לעיון בחומר המובא לדיון בישיבת הדירקטוריון.


קבלת החלטות במניין חוקי בוועדות משנה של הדירקטוריון, השגות באשר למינוים ולזהותם של חברי ועדת הביקורת". עוד טוען כבירי כי: "היעדר דיווח לדירקטוריון החברה אודות מערכות בקרה ניהוליות על פעילות החברות הבנות. פעילותה של החברה באמצעות חברות בנות ובשיתוף עם צדדים שלישיים, באופן שלטענתו, פוגע בשליטת החברה על פעילותה העסקית.


במקביל בהודעה לבורסה, מציינת החברה כי עמותת איסתא ליינס הודיעה לחברה על החלטתה לסיים את כהונתו של מר כבירי כדירקטור בחברה מטעמה סמוך למועד בו הודיע מר כבירי על התפטרותו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: