אא

זינוק תיירותי לקפריסין? טראנסאיירו מוסיפה טיסות יומיות לפאפוס

כ-37 אלף מבקרים רוסיים צפויים לפקוד את האי השכן בחודשיים הקרובים, זאת לאור הודעת חברת התעופה על הוספת מספר טיסות יומיות בעיר החוף עד לסוף חודש אוקטובר. ירידה של 6.6 אחוזים בתיירות הנכנסת לאי במחצית הראשונה של השנה

| |

בשורה מעודדת לתיירות הקפריסאית. חברת התעופה הרוסית "טראנסאיירו" הודיעה כי החל מיום חמישי הקרוב (29/8) תעבה את הקו האווירי בין רוסיה לקפריסין באמצעות הוספת מספר טיסות יומיות אל עיר החוף פאפוס .

ההודעה על העלאת כמות הטיסות התקבלה אתמול (שבת) על ידי מנכ"ל משרד התיירות הקפריסאיאלסוס אורונדיוטיס שחשף כי מכסת הטיסות המוגברת של החברה לאי תימשך עד ל-26 לאוקטובר וצפויה להביא עימה מספר שיא של 37 אלף תיירים רוסים בתוך חודשיים (!)

כידוע, רק בשבוע שעבר נשמע אורונדיוטיס הרבה פחות נלהב כאשר חשף בראיונות לכלי תקשורת רבים את נתוני התיירות הנכנסת למדינה במחצית הראשונה של 2013, לפיהם חלה ירידה של 6.6 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 

על כל פנים, ניסה האחרון לשמור על נימה של אופטימיות והבהיר. "מדיניות השמיים הפתוחים הנהוגה כיום גם בקפריסין תסייע לבניית אמון ויחסי חברות כנים בין מדינות ובמקביל תעניק דחיפה לענף התיירות במדינה", כך על פי אורונדיוטיס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: