אא

זינוק בעלייה: נסיקה בלינות תיירים בישראל

789 אלף לינות תיירים נרשמו במלונות במהלך חודש יולי האחרון

|| ||

סיבה לאופטימיות. התאחדות המלונות פירסמה הבוקר (שני) את נתוני המבקרים והתיירים בישראל לחודש יולי האחרון. 

על פי הנתונים ביולי נרשמו 789 אלף לינות תיירים במלונות ישראל - עלייה של 11 אחוזים לעומת החודש המקביל אשתקד וכ-1.54 מיליון לינות ישראלים (2%+ לעומת יולי 2012). סך הכול נרשמו ביולי כ-2.33 מיליון לינות תיירים וישראלים (5%+ לעומת יולי אשתקד).

מי שממשיכות להוביל כשיאניות משיכת התיירים הן תל אביב עם 236 אלף לינות תיירים (13%+ לעומת יולי אשתקד) ומערב ירושלים עם 229 אלף (16%+). אחריהן מרשימה נתניה עם נסיקה של 52 אחוזים בלינות תיירים (45 אלף). עוד ברשימת המשתפרות: טבריה - 42 אלף (2%+), חיפה - 27 אלף (9%+) ובהרצליה - 15 אלף (8%+).

מנגד נרשמו דווקא ירידות באילת עם 32 אלף לינות תיירים (11%-), בים המלח 29 אלף (9%-) ובנצרת עשרת אלפים לינות (39%-). נתון מעניין נוסף מתייחס לממוצע תפוסת החדרים ביולי שעמד על 

בכך ניתן לסכם כבר את המחצית הראשונה של 2013 עבור ענף המלונאות, כאשר סך הכול רשמו המלונות כ-12.5 מיליון לינות, מתוכם 5.5 מיליון תיירים (4%- לעומת התקופה המקבילה ב-2012) ו-7 מיליון ישראלים (4%+). ממוצע תפוסת החדרים עמד על 64 אחוזים (1%-).

"התמונה העולה מחודש יולי מלמדת מה רבה ההשפעה של אירוע הגדול המביא לארץ אלפי תיירים על המלונות בישראל", התייחס נשיא התאחדות המלונות, עמי פדרמן לנתונים המעודדים וביסס את העלייה במספר הלינות תודות לאירוח משחקי המכביה בישראל בחודש שעבר. "משתתפי המכביה לנו בעיקר במלונות בתל-אביב, הרצליה, נתניה וירושלים ולכן באזורים אלו נרשמו עליות.

לעומת זאת, באילת וים המלח לא נהנו מהשפעת האירוע ולכן הירידות באזורים אלו. בנוסף חשוב לזכור כי השנה חל צום תשעה באב ב-16 ביולי, מוקדם יותר מאשר אשתקד, וכך בעצם הייתה אפשרות לישראלים רבים הנמנעים מלצאת לחופשות בטרם תשעה באב לנפוש כבר בחודש יולי.

בסך הכול מדובר בחודש מצוין במלונות. פנינו כעת נשואות לחודשים הבאים לראות מה תהיינה התוצאות באוגוסט ובחודשי החגים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: