אא

קיץ שובר שיאים: למעלה מ-3 מיליון נוסעים חלפו בנתב"ג

קיץ שובר שיאים: למעלה מ-3 מיליון נוסעים חלפו בנתב"ג

|| ||

אם חשבתם שטירוף הקיץ בנתב"ג הצליח לשבור כל שיא אפשרי (3.2 מיליון נוסעים ביולי-אוגוסט, עלייה של 9.5% לעומת הקיץ אשתקד) כדאי שתמתינו לתקופת החגים הקרובה. הסיבה: צפי של לא פחות ממיליון וחצי נוסעים אמורים לחלוף בשדה ולשמור על המומנטום החיובי בו הוא מצוי בעת האחרונה.

הסבר לצפי המוגבר טמון ביציאתם המסורתית של כ-20 אלף חסידי ברסלב לעיר אומן שבאוקראינה בתחילת ספטמבר ב-115 מטוסים.

בחזרה לתקופת הקיץ. התנועה הפנים ארצית בנתב"ג רשמה עלייה מרשימה של 11% ו-7% נוספים בתנועת המטוסים. בגזרת היעדים החמים הקיץ נותרו בצמרת הרשימה יוון, תורכיה, ארה"ב, צרפת ואיטליה.

בדיון סיכום היערכות לתקופת החגים המתקרבת ציין מנהל נתב"ג, שמואל זכאי כי "בקיץ 2013 נשברו כל שיאי תנועת הנוסעים. נמל התעופה בן גוריון עלה השנה מדרגה משדה תעופה בגודל בינוני לנמל תעופה בסדרי גודל של מעל ל-15 מיליון נוסעים בשנה בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות".

עוד הוסיף זכאי ואמר כי "תנועת הנוסעים המוגברת של הקיץ תימשך עד לסוף חודש ספטמבר, כאשר ההערכות המוקדמות ומאמצי העובדים במהלך תקופת הקיץ בו נשברו כל השיאים תימשך גם בתקופת החגים. המטרה תהיה לשמור על רמת שירות גבוהה לנוסעים תוך התמקדות בחווית הנוסע ובלוחות זמנים מזורזים", הבהיר.

באותו פורום התייחס גם מנכ"ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, לתקופה האחרונה וניצל את המעמד להרמת כוסית לקראת ראש השנה אל מול העובדים ואמר. "הנתונים מצביעים על ההשקעה שלכם העובדים והמנהלים ועל כך הערכתי ותודתי. היכולות שלכם מאפשרות לנו ההנהלה והמועצה ליישם את הפרויקטים לשיפור השירות, הבטיחות והאיתנות הכלכלית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: