אא

סקר: תוכניות הנאמנות של חברות התעופה אינן אפקטיביות

בלוג חדש פרי עטו של מנכ"ל התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, יוסי פתאל, חושף תובנות חדשות אודות חוסר אפקטיביות של תוכניות הנוסע המתמיד ושימוש מועט ברשתות החברתיות ובאפליקציות להזמנות כרטיסים

| |

נותן לכם בבלוג. "פספורטניוז" מביא אליכם השבוע את עיקרי הבלוג החדש של מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות ותיירות בישראל, יוסי פתאל בו יגולל האחרון מעת לעת נושאים הקשורים לענף, לרבות מגמות בתחום התיירות, גאדג'טים ומאמרים מקצועיים שנכתבו על ידי מומחים שונים בעולם".

לפי סקר חברת המחקר דלוויט (Deloitte) המספק תובנות חדשות אודות מערכת היחסים בין הלקוחות לתוכניות הנוסע המתמיד אותן מציעות חברות התעופה השונות.

מנתוני הסקר עולה כי 72% מהנוסעים העסקיים הטסים בתדירות גבוהה, משתתפים בשתי תוכניות ומעלה ויותר משני שליש משתתפים בארבע תוכניות או יותר. כמו כן עולה כי רק 44% מכלל הנוסעים ו-40% מבין הלקוחות העסקיים בוחרים לטוס ב-75% ומעלה מתוך סך המיילים בנסיעותיהם עם חברת התעופה "המועדפת".

יחד עם זאת נשאלו הנסקרים גם לגבי הרגלים ותכנון זמן הזמנת הטיולי שלהם. 83% השיבו כי הם נוהגים לבקר באתרים להשוואות מחירים על מנת להזמין מוצרי תיירות וחבילות נופש ו-72% מתייעצים עם בני משפחתם במהלך שלב תכנון הטיול.

השימוש ברשתות חברתיות על פי הסקר לא מוכיח את עצמו כאפקטיבי למדי. רק 13% מהנשאלים עושים בו שימוש לצורך מחקר או תכנון ו-27% משתמשים באפליקציות להזמנת טיסות. נתונים נוספים: 80% מהנשאלים מעדיפים להשתמש בדואר אלקטורני כדרך התקשרות עם חברות התעופה, כאשר רק 26% מהם הצהירו כי הם מעדיפים לעשות זאת באמצעות הרשתות החברתיות.

פתאל מפרסם בנוסף כי סקר שנערך ביוני השנה ביוזמת התאחדות סוכני הנסיעות מגלה דמיון רב בין הנתונים בישראל וארה"ב, לפיו רק 18% מכלל האוכלוסיה מדווחים כי הם מתייעצים עם חברים ברשת הפייסבוק לגבי בחירת יעד לחופשה, בין אם היא מתוכננת בארץ או בחו"ל.

"ממצאי הסקר מראים כי על חברות התעופה לשקול בכובד ראש את הדרך בה מתנהלות כיום תוכניות הנוסע המתמיד", הבהיר השבוע סגן יו"ר חברת דלוויט LLP, אדם ווייזנברג, שהוסיף. "אם ברצונן לטפח באמצעות נאמנות אותנטית של הלקוח למותג, על חברות התעופה להתמקד בהפיכת חווית הלקוח לאישית יותר, באופן כזה שיגרום לחברי התוכניות להרגיש מיוחדים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: