אא

מי צריך מיזוג? רווחים של כמעט 300 מיליון דולרים לאמריקן איירליינס ביולי

שיא רווחים חודשי לחברה מאז היווסדה. המנכ"ל: "מהפכה תעופתית היסטורית"

| |

קבוצת איי.אם.אר המשמשת כחברת האם של חברת התעופה אמריקן איירליינס דיווחה אתמול (שלישי) על רווחים מרשימים בחודש יולי האחרון המסתכמים ב-292 מיליון דולרים - שיא רווחים חודשי לחברה מאז היווסדה בשנות העשרים של המאה הקודמת (!)

כזכור, לפני כמעט שנתיים הגישה החברה בקשה לפתיחת הליך של פשיטת רגל והגנה מפני נושים מבית המשפט במנהטן, זאת לאחר שהקבוצה רשמה הפסדים של מאות מיליונים והידרדרה בדירוג כחברת התעופה השלישית בחשיבותה בארה"ב.

אולם כעת לאור הנתונים החיוביים למדי נדמה כי רוחות של שינוי נושבות במסדרונות החברה הנאבקת במטרה להצליח ולצאת מהליך פשיטת הרגל עליו נאלצה להצהיר בנובמבר האחרון.

לשם השוואה, סך הכנסות החברה ברבעון השני של השנה עמדו על 357 מיליון דולרים, כך שנדמה כי ייתכן וקברניטי החברה הצליחו להעלות אותה בחזרה על דרך המלך. 

במכתב שנשלח לעובדי החברה הרבים על ידי מנכ"ל החברה, טום הורטון סיפר האחרון כי "בימים אלו אנחנו משלימים אחת ממהפכות התעופה הגדולות ביותר בהיסטוריה", שהוסיף. "אנחנו בונים אמריקן איירליינס חדשה, חזקה, תחרותית וכמובן רווחית שבקרוב תחזור אל קדמת הבמה.

בנתיים ,ספקות לגבי עתיד המיזוג בין אמריקן אירליינס ל US איירוויז אשר נועד ליצור חזית אחידה וכנגד שתי חברות התעופה דלתה ויונייטד איירליינס , זאת לאחר שמשרד המשפטים האמריקאי הגיש עתירה לבית משפט בארה"ב בבקשה למנוע את המיזוג בין חברות התעופה אמריקן איירליינס ו-US איירווייס - בטענה כי יפגע בתחרות בשווקים מקומיים בארה"ב ויוביל להתייקרות מחירי כרטיסי הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: