אא

עובד השבוע של "פספורטניוז": יוני חבר

ההשתפשפות בתפקיד כנער, החוויה יוצאת הדופן בתפעול המטוסים ועד לדעתו בנוגע לסגירתו העתידית של שדה דב. יוני חבר, מכונאי מטוסים בכיר בחברת ארקיע הוא העובד המצטיין השבועי של "פספורטניוז". תנו לו לייק

| |

"פספורטניוז" ממשיך לעשות כבוד לעובדים המצטיינים בענף התיירות, המלונאות והתעופה. והפעם: יוני חבר, מכונאי מטוסים וותיק בארקיע שגם לאחר 30 שנה בחברה נהנה מחדש מכל יום עבודה.

תעודת זהות: יונתן (יוני) חבר (53), תושב אזור.

תפקיד: מכונאי מטוסים בכיר ב-"ארקיע".

וותק: 34 שנים.

איך הגעתי לתפקיד: "בארקיע התחלתי לעבוד עוד כנער לפני הצבא. שימשתי אז כשוליה למכונאים וותיקים, למדתי את התחום וצברתי ניסיון. במשך השנים השתלבתי באגף התחזוקה של החברה, יצאתי לקורסים והכי חשוב למדתי בכל יום עבודה משהו חדש".

חשיבות: "מבחינתי לעבוד עם מטוס זו התרגשות שאין לה אח ורע והדבר הכי מיוחד שיש בעולם. האחריות שמוטלת לנו המכונאים ואנשי תחזוקת המטוסים על הכתפיים היא עצומה. עצם העובדה שלא ניתן לטפל בתקלות או בתחזוקה שוטפת באוויר, מצריכה מקצועיות גדולה. בכלל, המטוס הוא מכונה מופלאה שלא דומה לכל כלי רכב אחר. בשתי מילים, זו אהבת חיים".

סיפור אישי: "בזמנו כשקיבלה החברה את מטוסי ה-ATR ההתרגשות הייתה גדולה. לא אשכח את הפעם הראשונה בה נדרשנו לטפל בתקלה במנוע באחד המטוסים שחנה באילת. ירדנו לבצע את התחזוקה בתנאי שטח לא פשוטים, אבל האתגר והתכונה סביב המטוס החדש גברו על כל הקשיים".

ארקיע: "חברת תעופה אינטימית וייחודית. מקום שכיף להגיע לעבוד בו. המטרה בעתיד תהיה כמובן להמשיך ולהתפתח כחברה מובילה בשוק התעופה הישראלי, הרבה בזכות שני מטוסי האיירבוס שיצטרפו לצי המטוסים ויפיחו רוח חדשה.

אמנם הסאגה סביב סגירת שדה דב, גורמת לחשש בקרב העובדים ממעבר לנתב"ג שיביא להפחתת מספר הטיסות לאילת, אבל מצד שני המהלך עשוי להרחיב את הפעילות שלנו במסגרת בינלאומית. צופים לנו אתגרים, אבל אני מאמין שעתיד החברה בהחלט חיובי".

דבר הבוס, זאב קליימן, מנהל אחזקה: "יוני אחד מהמכונאים הוותיקים בחברה ובעל ידע נרחב בתחום. חשוב לציין את הנאמנות שלו למקום העבודה לאורך השנים ואת הרמה המקצועית הגבוהה אותה הוא מציג בכל יום. זה תענוג גדול עבורי לעבוד עם מכונאי ברמה שכזו".


חבר. וותק של למעלה מ-30 שנה בחברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: