אא

סופרת עד עשר: אורכידאה רכשה את מלון כיכר ציון בירושלים

הרשת השלימה את רכישת המלון תמורת סכום של כ-80 מיליון שקלים

| |

אורכידאה מתרחבת. לאחר שבתחילת חודש יוני דיווחה הרשת לניהול מלונות בבעלות האחים ג'ו, רפי ואבי נקש על רכישת מלון "אוקיאנוס" בהרצליה מחברת אזורים תמורת 78 מיליון שקלים, דיווחה אתמול (ראשון) אורכידאה על עסקה נוספת במסגרתה רכשה גם את מלון כיכר ציון שבירושלים תמורת 80 מיליון שקלים.

מלון "כיכר ציון" ממוקם בתווך שבין המדרחוב בעיר הבירה לרחוב יפו וכולל 117 חדרים. בכוונת הרשת לערוך שיפוץ נרחב בעלות כוללת של 50 מיליון שקלים במטרה למתגו כמלון בוטיק כחלק ממלונות היוקרה של הרשת, ביניהם אורכדיאה בית בגליל ומתחם וילה רויאל באילת. מועד סיום השיפוץ המשוער: פסח 2015.

על פי התכנון, צפויה להיפתח על גג המלון מסעדה יוקרתית ממנה ניתן יהיה להשקיף על עבר נופי העיר העתיקה. בנוסף תיבנה בריכת שחייה ומתחם ספא. 

מיד עם ההודעה על רכישת המלון התייחס מנכ"ל קבוצת האחים נקש בישראל, אבי חורמרו, לבשורה המשמחת והבהיר כי רכישת המלון מהווה נקודת ציון משמעותית בפריסתה הארצית של הרשת. "משפחת נקש מגדילה באופן עקבי את מספר נכסי התיירות שלה ובוחנת הזדמנויות להתרחבות מתוך אמונה בתחום התיירות בישראל".

עוד הוסיף חורמרו כי: "במשך תקופה ארוכה חיפשנו נכס מתאים להשקעה בירושלים וכעת אנו בטוחים שמלון "כיכר ציון" יהווה עם פתיחתו את אחד מבתי המלון המבוקשים בעיר".

עם רכישת המלון תהפוך הרשת לרביעית בגודלה בישראל כשברשותה 13 בתי מלון הפזורים בפריסה רחבה במוקדי תיירות ועסקים שונים בארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: