אא

בכדור אחר: הפסטיבל שיעיף אתכם אל על

למעלה מעשרת אלפים מבקרים צפויים לגדוש בחול המועד סוכות את הגן הלאומי מעין חרוד שבגלבוע במטרה לצפות בפסטיבל הכדורים הפורחים המסורתי. בתוכנית: ניפוח כדורים באש, מופעי מצנחי רחיפה ואולטרא לייט ומגוון הופעות

| |

בואו לגלבוע. חול המועד סוכות כבר בפתח ועימו האירוע שכבר הפך למסורת קטנה ומוצלחת בשלוש השנים האחרונות.

אם עדיין לא נפל לכם האסימון, אנחנו מתכוונים כמובן לפסטיבל הכדורים הפורחים שייערך במתחם הגן הלאומי מעין חרוד בתחילת השבוע הבא וצפוי למשוך אליו למעלה מעשרת אלפים מבקרים שיתפרשו על פני יומיים של פעילויות, אטרקציות וכמובן מופע כדורים פורחים מרהיב.

במהלך הפסטיבל (22-23/9) יופיעו לא פחות מ-32 כדורים פורחים שונים וססגוניים אותם יטיסו טייסים מרחבי אירופה שיחברו לטייסים מקומיים. גולת הכותרת של האירוע תתרחש כבר בערב הראשון עם מופע ה-NIGHT GLOW שיכלול תצוגה מרהיבה של כדורים פורחים המנופחים על ידי אש בשילוב מוסיקה, פירוטכניקה וזיקוקי דינור.

ואם זה לא מספיק למחרת יתקיים גם מופע פיילונים (מטוסי מירוץ מהירים), מצנחי רחיפה ומטוסי אולטרא לייט. עוד מהאטרקציות שיוצעו במהלך הפסטיבל: דוכני מזון, מופעים של שירי מימון ושמעון בוסקילה, כוכבת הילדים רינת גבאי ועוד הפתעות.

אחד מהאמונים על הפסטיבל המתקיים זוהי השנה שלישית ברציפות הוא גיל ברקן, בעל חברה לטיסות חוויה ופעילויות אקסטרים אוויריות וחובב תעופה מושבע שסיפר בהתרגשות על ההכנות לאירוע.

"מדובר על פסטיבל מיוחד במינו המאגד למשך יומיים את מרבית אגודות התעופה בישראל אשר יציגו שלל את יכולותיהם בשלל מופעים מרהיבים", סיפר. "בניגוד לצורה האחידה בה אנחנו רגילים לדמיין  את הכדורים הפורחים, בפסטיבל ניתן יהיה לצפות בשלל צורות של כדורים פורחים כמו דרקון או אפרוח. ממליץ לכל מי שמעוניין ליהנות מחוויה יוצאת דופן להגיע בחול המועד סוכות לגלבוע".

איך מגיעים:

סעו על כביש 71 בין עפולה לבית שאן, כעשרה קילומטרים לפני עפולה פנו לכיוון גדעונה. לחילופין ניתן לנסוע בכביש 675 מצומת הסרגל (התענכים) לצומת נבות ולאחר קילומטר נוסף לפנות לקיבוץ מעין חרוד.

מחיר: 

כרטיס רגיל עבור שני ימי הפסטיבל למבוגר - 129 ש"ח.

מחיר מוזל לתושבי הגלבוע למבוגר - 55 ש"ח.

צילום: עמוד הפייסבוק של גיל ברקן - "גיל אקסטרים באוויר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: