אא

טמרס מתרחבת: תנהל מלון חדש בנתניה

בכך תגדיל הרשת שבבעלות פויו זבלדוביץ' את מכסת המלונות שברשותה לשישה במספר. המלון שייקרא "ווסט לאגון" צפוי להיחנך ב-2015 בעלות של 250 מיליון שקלים

|| ||

רואה שש-שש. רשת מלונות טמרס בבעלותו של פויו זבלדוביץ' ממשיכה להרחיב את אחיזתה בשוק הארצי. היום (שני) הודיעה הנהלת הרשת על חתימת הסכם ניהול למלון יוקרה בנתניה. 

המלון החדש שייקרא "ווסט לאגון" (West Lagoon) נבנה בימים אלו בהשקעה של כ-250 מיליון שקלים על קו החוף של נתניה ויכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי. קהל היעד של המלון הצפוי להיפתח במהלך 2015 יתבסס על אנשי עסקים, תיירי חוץ ופנים.

עוד יציע המלון שעתיד להשתרע על פני שטח של כ-15 אלף מ"ר גם לובי בר עם יציאה לגינה, "בר שמיים" (Sky Bar) בקומת הגג, ספא, חמאם, חדר כושר, בריכות למבוגרים ולפעוטות, חדרי ישיבות, אולם כנסים ושטחי מסחר נוספים של כעשרת אלפים מ"ר נוספים.

יש לציין כי ההסכם נחתם באישורם של אנשי העסקים, מנשה זליכה ואהרון שעשוע, בעלי חברת "דיזינגוף סחר" המחזיקים בזכויות על המלון).

האחרון סיפר במעמד החתימה על ההסכם כי "העיר נתניה הפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות. בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר ממדינות כמו אנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה.

רצועת החוף היפהפייה ושמורות הטבע של העיר ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המתחם החדש ישלב מגורים עם מלונאות ולמעשה יהפוך לגדול ביותר בנתניה".

גם זבלדוביץ' התייחס להסכם החדש והצהיר. "אנו מאמינים כי לעיר נתניה דרוש מלון בסטנדרטים בינלאומיים בשל הפיכתה לאחד ממרכזי התיירות הגדולים בישראל. הבחירה בנתניה היא המשך ישיר של אסטרטגיית הרשת הנמצאת בתנופת צמיחה אדירה".

צילום תמונה משותפת: אביב חופי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: