אא

הולכים לגישור

בית המשפט העליון החליט שלא להתערב בשלב זה בהחלטת המחוזי לפיו ביטול העמלות אינו חוקי ושלח את נציגי סוכני הנסיעות וחברות התעופה לופטהנזה, סוויס ויונייטד איירליינס להליך גישור, התאחדות סוכני הנסיעות בתגובה: "סבורים כי במידה וההליך ייכשל, ידחה ערעור חברות התעופה"

| |

הולכים לגישור.

בהמשך להתדיינויות המשפטיות שבין התאחדות סוכני הנסיעות ומשרדי הנסיעות לבין חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ויונייטד איירליינס, החליט היום (שני) בית המשפט העליון שבירושלים לשלוח את הצדדים לניסיון גישור . 

לאחר ששמע את טיעוני הסוכנים וחברות התעופה, המליץ חבר השופטים על ניסיון גישור תוך ארבעה חודשים במטרה לנסות ולפתור את המחלוקת בין הצדדים אשר נידונו במסגרת הערעור והתביעה הכספית. שני הצדדים בחרו לקבל את הצעת בית המשפט. 

כזכור, ב-5 לדצמבר 2011 קבע בית המשפט המחוזי כי הפסקת תשלום העמלה על ידי חברות התעופה מהווה הפרה בוטה של ההסכם עם סוכנויות הנסיעות ואף הוסיף לקבוע כי ביטולן אינו חוקי או תקף.

בעקבות החלטה זו הגישו סוכני הנסיעות תביעה להחזר עמלות בסך 63 מיליון שקלים משלוש חברות התעופה שמצידן החליטו שלא להיענות לתביעת סוכני הנסיעות והגישו ערעור לבית המשפט העליון.

מהתאחדות סוכני הנסיעות נמסר בתגובה"ב"כ ההתאחדות וסוכני הנסיעות במסגרת הערעור קיבלו את המלצת בית המשפט והסכימו להליך של גישור, הגם שהם סבורים כי במידה והליך הגישור יכשל, הרי בסופו של יום בית המשפט העליון ידחה את ערעורן של חברות התעופה ויותיר את פסק דינו המבוסס של בית המשפט המחוזי מרכז על כנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: