אא

סקר: כ-60% מהחרדים נפשו בארץ השנה

כך עולה ממחקר שביצע משרד התיירות אודות הרגלי הנופש של חרדים והתפרסם היום. נתונים נוספים: כ-60% מעדיפים חופשה בצפון, 30% משתמשים באינטרנט לצורך חיפוש מידע תיירותי

| |

משרד התיירות מפרסם היום (שלישי) מחקר מיוחד שנערך לאחרונה במטרה לבחון את הרגלי הנופש של הסקטור החרדי בישראל.

על פי המחקר כ-65% מבני המגזר החרדי מעדיפים לבלות בחופשה בישראל על פני חופשה בחו"ל, מתוכם 57% אף יצאו השנה לנפוש בארץ. 60% מהחרדים שיצאו לנפוש עשו זאת באזור הצפון, כאשר את המידע התיירותי על החופשות מצאו כ-30% מהם ברשת האינטרנט.

עוד עולה מן המחקר כי היעדים הפופולאריים בקרב חרדים הם בצפון הארץ וירושלים. העדיפות ניתנת לרוב לאזורים עשירים באטרקציות המשלבים בין טבע ומנוחה וכוללים נופש פעיל (לדוג': סיור טרקטורונים או טיולים במסלולי מים). לאלו יש להוסיף כמובן את הבחירה במקומות כשירים ובזמינות של מניין לתפילה. מנגד, נרשמה דלילות יחסית בתיירות החרדית לדרום הארץ ואילת.

בהמשך לכך, מסרו גורמים במשרד התיירות כי עד היום הושקעו כ-400 אלף שקלים בקידום תוכן שיווקי ברדיו, באינטרנט כשר וכעת גם באמצעות סרטון מיוחד לעידוד התיירות החרדית לדרום. בכוונת המשרד להמשיך ולהשקיע סכום של עד חצי מיליון שקלים נוספים בשיווק מידע תיירותי לקהל החרדי.

כמו כן בדק המשרד את הסיבות בגינן נמנעו משפחות חרדיות לצאת השנה לחופשה. 50% ציינו את הסיבה לכך ב-"חוסר זמן" או "לא יצא", 38% ציינו סיבה כלכלית, 7% הסבירו כי "לא נהוג לצאת לחופשות", 2% "בגלל הילדים", 2% "סיבות בריאותיות". 7 הגיבו ב-"לא יודע" או "ללא סיבה מיוחדת".

נתון מעניין נוסף מלמד כי משפחות חרדיות רבות יוצאות כיום לחופשה משפחתית וחופשה זוגית אחת לשנה, זאת הודות להיצע ההולך וגודל של מקומות נופש המותאמים לחרדים.

שר התיירות, עוזי לנדאו התייחס לממצאי המחקר ואמר. "משרד התיירות רואה פוטנציאל רב בתיירות חרדית. עלייה זו תואמת את מגמת העלייה בתיירות הפנים בשנה החולפת. מעבר להיצע הנרחב של אתרים, חניוני קמפינג המותאמים למגזר, שמורות טבע ואטרקציות, ישנו ערך חינוכי לחופשה משפחתית כחול לבן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: