אא

לא נכנעים לטרור: "קניה מדינה בטוחה"

רשויות הביטחון והתיירות בקניה מנסות לשדר עסקים כרגיל חרף מתקפת הטרור בקניון בניירובי שטרם הסתיימה ואף קוראים למבקרים לא להיכנע לפחד ולבקר במדינה. "מבטיחים את שלום המטיילים"

| |

בקניה מתחילים ללקק את הפצעים מאחד מאירועי הטרור הקשים שידעה המדינה מאז היווסדה.

למרות העובדה שהקניון המסחרי המצוי בעיר הביירה, ניירובי, הפך בימים האחרונים לזירת דמים ובו עדיין מתנהלים חילופי אש בין טרוריסטיים חמושים לאנשי רשויות הביטחון הקנייתיות, מנסים גורמי תיירות במדינה לשדר עסקים כרגיל.

בראיון שהעניקה לכלי תקשורת במדינה התבטאה מזכירת הממשלה הקנייתית למסחר ותיירות, פיליס קנדי לאחר אירוע הטרור והדגישה כי למרות הטראומה עדיין ניתנת ערובה לביטחונם של התיירים המגיעים למדינה. "משרד התיירות הקנייתי משתתף בצערם הכבד של משפחות ההרוגים המקומיים והזרים שנהרגו במהלך התקפת טרור על מלון ווסטגייט שבניירובי. 

למרות הכול חשוב לנו להדגיש שהחיים בקניה הינם שלווים ורגועים ורשויות הביטחון עושות את מירב המאמצים על מנת לשמור על ביטחונם הן של האזרחים והן התיירים שהגיעו לבלות את חופשתם כאן בקניה. התיירים מוזמנים לבקר בכל אתרי התיירות שלנו שימשיכו לפעול כרגיל".

כזכור בערב שבת האחרון נרצחו 62 בני אדם ולמעלה מ-150 נפצעו במתקפת טרור של קבוצת מחבלים סומלית מארגון המכונה "אל-שבאב" בקניון הממוקם בעיר הבירה, ניירובי. במקום נכחו גם כמה אזרחים ישראלים אך אלו הצליחו להיחלץ מזירת האירוע ללא פגע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: