אא

אוקטובר בסימן בריאות: יריד תיירות מרפא יתקיים בהונגריה

ההכנות לקראת יריד תיירות הספא והבריאות ה-SPA-CE שייערך בהונגריה בחסות "פספורטניוז" נמשכות בקצב גבוה. מאות בכירים מענף התיירות מרחבי אירופה ייטלו בו חלק

| |

ההכנות לקראת ה-SPA-CE, אחד מירידי התיירות הרפואית והספא היוקרתיים באירופה, שיתקיים בסוף השבוע הבא בהונגריה (3-5/10) הולכות ונשלמות. האירוע ייערך בעיר סארוואר בהונגריה עיר המתמחה בטיפולי ספא שונים, זוהי השנה החמישית ברציפות בהשתתפות מאות נציגי תיירות מרחבי העולם.

הבחירה בהונגריה כיעד לאירוח היריד נובעת מעצם היותה מדורגת בין רשימת עשרת המדינות בעלות איכות התיירות הרפואית והספא הטובות בעולם. בנוסף הונגריה נמנית בין חמשת היעדים העשירים בתבל מבחינת משאבי מקורות מים תרמיים.

"המטרה שהצבנו לעצמנו היא להפוך את היריד לאירוע המרכזי של השנה בתחום הספא", הצהירה צילה מסוזי, יועצת תיירות רפואית וספא למשרד התיירות ההונגרי.

30 נציגים מרכזיים מסלובניה, הונגריה, קרואטיה, ולראשונה גם מצ'כיה, יאיישו את הדוכנים הראשיים ביריד, ובנוסף אליהם נציגי חברות שונות - סוכנויות תיירות המציעות שירותי ספא, מארגני נסיעות, מארגני טיולי תמריץ, משקיעים, נציגי חברות ביטוח ומוסדות בריאות - יציגו ביריד את מגוון מוצריהם למאות אורחים וקניינים, שיגיעו כאמור מכל רחבי אירופה.

ביריד יושם דגש מיוחד על אפשרויות ריפוי אלטרנטיביות המבוססות על חומרים טבעיים, ובמסגרת היריד יתקיימו גם כנסים מקצועיים. הכנס הראשון, ביום חמישי, 3 אוקטובר, יהיה מוקדש למציגים, שיקבלו מידע נרחב על שווקים בינלאומיים שונים ומגמות בתיירות הספא והבריאות. בין הדוברים השונים בפאנל יהיה עבדול נאצר אל-אכד, מנכ"ל טורס אכד, שיחלוק עם המשתתפים את התובנות שלו על השוק הערבי.

ביום שישי, 4 באוקטובר תוקדש תוכנית הכנס לאורחים ולקניינים, כאשר בין הנושאים השונים שיוצגו, תתקיים ההרצאה: 'גורמי ריפוי טבעיים במרכז אירופה' ע"י אדם רוז'ינקו, מנהל התיירות בחברת ההשקעות EuroSpa.

גרגלי הובארת', סמנכ"ל משרד התיירות ההונגריה ציין בנוסף את ה-"אני מאמין שלו" בענף: "באופן אישי אני מאמין בשיתוף פעולה אזורי כמרכיב בלתי נמנע המסייע במתן תגובה איכותית גם לדרישות שווקים מרוחקים".

גם מנכ"ל התאחדות הספא בסלובניה שישתתף ביריד, איצוק אלטאובר, התייחס לקראת פתיחת היריד והוסיף. "אחרי ארבע שנים מוצלחות במיוחד של היריד, המטרה שלנו גם השנה תהיה להמשיך להתבסס על מיצוב כוחה של תיירות המרפא והספא בפרט באירופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: