אא

להסתכל ולקנא: ספרד שוברת שיאי תיירות

למעלה מ-8 מיליון תיירים ביקרו במדינה במהלך חודש אוגוסט האחרון - שיא של 18 שנים ועלייה של 7 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עיקר התכונה נרשמה בקרב תיירים מבריטניה, צרפת וגרמניה

| |

סימנים להתאוששות. לאחר שנתיים קשות שכללו מיתון כלכלי ושיעורי אבטלה שחצו את רף 26 האחוזים נדמה כי ספרד מצליחה אט אט לקום בחזרה על הרגליים.

השבוע מדווחות הרשויות המקומיות במדינה על נתונים מעודדים במיוחד באשר לענף התיירות הנכנסת, זאת הודות ל-8.3 מיליון תיירים שפקדו את גבולותיה בחודש אוגוסט האחרון.

מדובר על עלייה של 7.1% לעומת החודש המקביל אשתקד ושבירת שיא יוצא דופן של 18 שנה (!) בהתייחס לכמות תיירים בחודש. 

בהמשך לכך, נרשם שיא כמות התיירים במחוז קטלוניה שבצפון מזרח המדינה על שלל חופיו, אתרי הדת והמסורת עם 2.3 מיליון ביקורים. בהמשך הרשימה: האיים הבלאריים (2.1 מיליון ביקורים) ומחוז אנדלוסיה הדרומי (1.1 מיליון ביקורים). בנוסף עיקר התיירות הנכנסת למדינה נרשמה מאירופה, מתוכם 2 מיליון בריטים, 1.8 צרפתים ו-1.2 גרמנים.

אחת הסיבות לגידול המאסיבי בכמות התיירים כפי שמדווחים במדינה מקורן במהומות שלאחר מהפכת השלטון במצרים בחודש יולי והמתיחות האזרחית בטורקיה.

סך הכול מתחילת השנה פקדו את ספרד 42.3 מיליון תיירים - עלייה של 4.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על פי צפי משרד התיירות המקומי עד לסוף 2013 צפוי המספר לחצות את רף ה-50 מיליון. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: