אא

סוכות שמח: למעלה ממיליון ישראלים טיילו בחג

שפע אירועי חול המועד סוכות משכו כמיליון ומאתיים אלף מטיילים לפארקים ולגנים הלאומיים, כך מדווחת רשות הטבע והגנים בדו"ח המסכם את החג. בין האתרים המרכזיים: תל דן, עין גדי, מערת הנטיפים ומצדה

| |

עם ישראל מדבר ברגליים. מנתונים שמפרסמת היום (שבת) רשות הטבע והגנים עולה כי כמיליון ומאתיים אלף מטיילים פקדו במהלך חול המועד סוכות את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע.

למרות יומיים שלוו בגשמים מקומיים התאפיינו רוב ימי חול המועד במזג אוויר נוח לטיולים ולבילוי משפחתי. חלק מהמטיילים אף זכו לסיוע מצד מדריכי ללא תשלום שסייעו להם בהסברים על כללי הטיול הנכונים תוך שמירה על הניקיון וערכי הטבע.

עוד מהנתונים עולה כי 450 אלף נהנו משפע פעילויות, סיורים ופסטיבלים שהתקיימו באתרים בתשלום, ביניהם הבניאס, תל דן, ציפורי, קיסריה, פארק ירקון - אפק, מערת הנטיפים, אשקלון, נחל פרת, עין גדי, מצדה, ממשית וגן לאומי אשכול. 

מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין, התייחס לנתון המטיילים המרשים וסיפר. "אנחנו שמחים שכל כך הרבה מטיילים הגיעו לשמורות הטבע והגנים הלאומיים ונהנו משלל הפעילויות שהצענו.

זו משימה לא קלה לקלוט עשרות אלפי מטיילים מדי יום, תוך שמירה מחד על בטיחותם של המטיילים ועל ערכי הטבע, הנוף והמורשת באתרים ומצד שני להעניק חוויה ערכית למשפחה, כזו שתקרב את המטיילים לערכי הטבע ובסופו של דבר אף תגייס אותם לשמירה עליהם".


פסטיבל אמנים ומלאכות קדומות בגן הלאומי ציפורי . צילום: גיא כהן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: