אא

פתאל מתרחבת: תנהל מלון באשקלון

רשת המלונות חתמה על הסכם ניהול מלון "שירת הים" בעיר בבעלות יזם הנדל"ן בני ברון. המלון הממוקם בסמוך למרינה ימותג כ-"לאונרדו אשקלון" וכולל 131 חדרים

| |

קבוצת פתאל המוחזקת בבעלותם של איש העסקים, דוד פתאל (81 אחוזים) וחברת מגדל (19 אחוזים) ממשיכה להרחיב את אחיזתה בשוק הישראלי. היום (ראשון) הודיעה הרשת על חתימת הסכם לניהול בית המלון "שירת הים" באשקלון שבבעלותו של יזם הנדל"ן, בני ברון. 

במסגרת ההסכם תשמש פתאל כחברה המנהלת של המלון ותפעיל אותו תחת המותג "לאונרדו" בישראל. יחד עם זאת נודע ל-"פספורטניוז" כי ההסכם תקף לפרק זמן של עשר שנים + אופציה לחמש שנים נוספות.

המלון עצמו ממוקם בסמוך למרינה המהווה את מרכז התיירות והבילוי בעיר ווכולל 131 חדרים, חוף ים צמוד, מסעדה ראשית, בריכה, מכון כושר, ספא ואולם כנסים.  

בנוסף צפוי המלון המצוי בימים אלו בשיפוצים לעבור תחת שרביטה של רשת המלונות כבר בחודש דצמבר הקרוב. 

מנכ"ל רשת מלונות פתאל, ראובן אלקס, התייחס בשביעות רצון לבשורה על ניהול המלון החדש בעיר הדרומית וציין. "העיר אשקלון מושכת אליה לאורך כל חודשי השנה אלפי מבקרים ואנשי עסקים.

על כן אנו מאמינים כי היא יעד טבעי להתפתחותה של הרשת אשר מלונותיה פרושים כיום באתרי הנופש והעסקים ברחבי ישראל. המהלך תואם את אסטרטגית הרשת להרחיב את המלונות הנמצאים על הים, ביניהם פתיחתם הצפויה של מלונות חדשים במרינה בהרצליה ובנתניה במהלך השנתיים  הקרובות"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: