אא

חופשים בלבן: קלאב מד כובשת את תיירות הסקי

עם נתונים של למעלה מ-13 אלף ישראלים שבחרו אשתקד לרכוש חבילות סקי ותכונה רבה סביב אתרי המועדונים והנופש באירופה, מנסה להסביר זאב דהן, מנכ"ל רשת קלאב מד בישראל בראיון מיוחד ל-"פספורטניוז" כיצד הפכו חופשות הסקי לאימפריה מהלכת. "עונים על הצורך הישראלי האקזוטי"

| |

עונת הסקי כבר בפתח ועמה ההמון הישראלי שגם השנה מתכונן להסתער על מועדוני הסקי ברחבי יבשת אירופה. אחת מחלוצות התחום והבכירות כיום בענף היא חברת קלאב מד המנוהלת בישראל על ידי המנכ"ל, עו"ד זאב דהן. האחרון התפנה השבוע משיא ההזמנות והתקופה הלחוצה לטובת ראיון בלעדי ל-"פספורטניוז" בו פרס את משנתו אודות חידושי החברה, חבילות אטרקטיביות וכמובן הרבה סקי.


צילום: Bruno VAN LOOCKE

דהן (43), יליד פאריס משמש כמנכ"ל החברה בישראל כבר קרוב לעשור (מ-2004), תקופה בה הצליח לנווט את ספינת מכירת הנופשונים החברה בכלל ואתרי הסקי בפרט בצורה מרשימה למדי.

כך למשל מנתונים שחושף האחרון עולה כי אשתקד רכשו כ-13 אלף ישראלים חבילות סקי דרך החברה, לרבות ליעדים בצרפת, איטליה ושוויץ. אגב, ב-60-70 אחוזים מהלקוחות מדובר גברים.  גם השנה מורגשת תכונה רבה באשר להזמנות חופשות סקי המתחלקות בין אתרי החברה השונים בצרפת, איטליה ושוויץ.

לטענת דהן עונת הסקי הינה ארוכה ונמשכת עד לאפריל, אקסיומה אשר סייעה משמעותית להגדלת מכירות חבילות הסקי בחברה בשנים האחרונות. "אחד השינויים שהצלחתי להחדיר בקלאב מד מאז כניסתי לתפקיד היה להמשיך ולמכור חבילות סקי גם בתקופת הפסח שלרוב נופלת על חודש אפריל. עד אז בחרו לא לעשות זאת במחשבה שגויה שהחורף כבר נגמר. אולם מה שנכון עבור ישראל, כידוע ממש לא נכון עבור אירופה. רק ההחלטה הזו עזרה לנו להקפיץ את המכירות שלנו ואני שמח על כך".

זאב, מדוע הישראלים כל כך אוהבים סקי?

"טוב זה ברור. האדם מטבעו תמיד נמשך למה שלא נמצא בהישג ידו או רחוק ממנו. לכן בדיוק כמו שהאירופאים מעוניינים בחופשות שכוללות שמש, ים ומזג אוויר חמים כקונטרסט למציאות בארצותיהם, כך אותנו הישראלים מושכים השלג וההרים. עבור רבים מאיתנו הנוף הלבן מהווה צורך אקזוטי ואקוטי שעושה טוב על הנשמה ועל כן תפקידנו בקלאב מד הוא לעשות את הכול על מנת לספק אותו ללקוחות בצורה המיטבית".

כיצד הפכה תיירות הסקי לתחום כה מצליח עליה נשען הענף לדעתך?

"אני אקח את עצמי כדוגמא. לי למשל אין את היכולת לבלות בחופשה של בטן-גב, אני פשוט לא מסוגל. אם לא יהיה לי תוכן או מהות מסוימת לטיול אני פשוט לא אהנה ממנו. כאן בדיוק נכנס הסקי שמספק תוכן אקטיבי ללקוחות. בניגוד ליעדים קיץ ונופשונים כמו ביוון וטורקיה, מי שבוחר לנסוע לחופשת סקי מתכנן לעצמו את הטיול בקפידה ודואג לכלול בה גם תוכן נוסף מעבר לסקי עצמו. יש שיעשו זאת בחבילות ספא ופינוק למיניהם, אחרים יעדיפו לנצל את הזמן הפנוי לשופינג או לטיולים. זה כל היופי בסוג החופשה הזו. היכולת לשלב היא הערך המוסף".

מה הייחודיות של קלאב מד בענף הסקי מול המתחרים?

"עם יד על הלב ומבלי להסתכל כלל על המתחרים בשוק, קלאב מד מספקת את החבילה האטרקטיבית ביותר עבור הלקוחות. זה מתחיל מיד עם נחיתה ביעד ומתבטא כבר בהעברה פרטית למלון /מועדון הסקי ללא טרטור ועצירה בתחנות לשם הורדת כלל הנוסעים בבתי מלון שונים.

הדגש המרכזי מבחינתנו הוא לדעת לספק חבילה שמצד אחד תסייע בשמירה על כללי הבטיחות ומאידך תאפשר ללקוח חוויה מושלמת. זוהי הסיבה שבחרנו ליצור מוצר חדש השנה שבמסגרתו אנו מעבירים הדרכת סקי כפולה ללקוחות גם עם מדריך מקומי שמכיר את תנאי השטח ואת השפה המקומית לעת צרה חלילה ולצידו מדריך ישראלי שיוכל לתקשר בקלות יותר עם הילדים והמבוגרים. מבחינתנו מדובר בשילוב מנצח".


צילום: Bruno VAN LOOCKE

ומה לגבי חבילת הנופש עצמה?

"כחלק מהסטנדרטים הגבוהים שאנו בקלאב מד שומרים עליהם בחרנו בקפידה מספר מועדונים איכותיים לסקי ומלונות על בסיס הכול כלול, בהם יוכלו הלקוחות ליהנות גם משתייה חריפה חופשית ומבופה של מתוקים (עוגות, עוגיות, קרפים, קפה, תה ועוד) לאחר סיום הסקי שתהיינה כלולות במחיר.

בנוסף בחירת חופשה בקלאב מד מספקת מגוון יתרונות נוספים כמו: מיני קלאב יומי לילדים ובני נוער בגילאי 4-17 עם הפעלות בשפה העברית, הופעות ותוכניות בידור למבוגרים בכל ערב, חדר וחנות סקי בתוך המועדון עצמו ללא צורך להרחיק לכת (כולל ארון מיוחד לחימום המגלשיים והנעליים), שיעורי פיטנס וכושר לאחר הסקי, בריכה מחוממת וספא במועדונים – הכול במחיר של החל מ-1300 אירו ובכפוף ליציאה בקבוצה בתאריך שנקבע מראש.

ויש אפילו עוד, השקנו לאחרונה את מבצע "המלץ לחברים" במסגרתו ממליצים לקלאב מד על חברים המעוניינים בחופשה ומקבלים הנחה של 200 אירו בהזמנה הראשונה של החבר + 100 אירו הנחה בהזמנה הראשונה שלהם בחברה".

תן כמה טיפים לנוסעים לחופשות סקי שבחרו ביעדים שלכם השנה.

"ראשית וחשוב ביותר. חובה לכל אורך השהות במסלולים שבמועדונים להתלוות במדריך צמוד. מעבר לעובדה שקלאב מד שמה דגש מרכזי על בטיחות וחוזרת על האיסור לצאת מן המסלולים המסומנים באתר על מנת להימנע מכל צרה שעלולה לבוא, אנו מעוניינים שהלקוח ייהנה מחוויית סקי אולטימטיבית, אותה לטעמי הוא יוכל לקבל אך ורק בעזרת השילוב בין מדריכים מקומיים וישראלים.

מעבר לכך אם באמת אתם מעוניינים לחסוך ולהוציא את הכסף שלכם בתבונה, בחירה בחופשה בקלאב מד היא ההחלטה הנכונה עבורכם".


צילום: Bruno VAN LOOCKE


צילום: Bruno VAN LOOCKE

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: