אא

היסטוריה ברעננה: הונחה אבן הפינה למלון הראשון בעיר

מלון העסקים החדש שינוהל על ידי רשת פרימה עתיד להיפתח בסוף 2014 בעלות השקעה כוללת של 140 מיליון שקלים. ראש העיר, נחום חופרי: "בשורה חשובה ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים"

| |

עושים היסטוריה ברעננה. אתמול (שני) התקיים טקס הנחת אבן הפינה למלון העסקים החדש שייבנה בעיר במשותף על ידי חברת מליסרון ורשת מלונות פרימה. 

במידה וההערכות אכן יתממשו ולא יירשמו איחורים, צפוי המלון להחינך בעוד כשנה (סוף 2014) בעלות השקעה כוללת של 140 מיליון שקלים.

באירוע שנערך במתחם המילניום באזור התעשייה הצפוני בעיר (בו עתיד לקום המלון) נטלו חלק נחום חופרי (ראש העיר), ליאורה עופר (יו"ר מליסרון), מרק מוסקוביץ' (נשיא רשת מלונות פרימה), אבי דור (מנכ"ל רשת מלונות פרימה) ובכירים נוספים בענף המלונאות.

המלון שימותג כחלק מרשת מלונות פרימה אשר רכשה את זכויות הניהול על הנכס, יוקם כאמור על ציר תנועה מרכזי בפארק המסחר והתעשייה רעננה צפון ועתיד לשרת את אלפי עובדי חברות ההיי-טק המצויות באזור (ביניהן NICE, HP ו-SAP) כמו גם את תושבי רעננה ואורחים נוספים המתגוררים באזור החיוג 09.

"הקמת המלון מהווה נדבך נוסף וחשוב בהתפתחות המואצת של פארק המסחר והתעשייה שלנו, ומהווה צעד משלים לכניסת חברות רבות לפארק", הצהיר במהלך האירוע ראש עיריית רעננה, נחום חופרי שהוסיף. "זוהי גם בשורה חשובה ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים, שהמלון יספק לתושבי העיר והאזור כולו".



מימין לשמאל: אבי דור, נחום חופרי, מרק מוסקוביץ', ליאורה עופר ואבי לוי. צילום: יעל צור

 
מימין לשמאל: אבי דור, ליאורה עופר, נחום חופרי ומרק מוסקוביץ'. צילום: יעל צור
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: