אא

רוצה שקיפות: קומפס למען הלקוחות

החברה משיקה בימים אלו גרסת תוכנה חדשה בממשק אונליין לשם שמירה על מערכת היחסים תקינה בין הסיטונאים לצרכנים. בין האפשרויות בממשק: פרסום סטטוס ומועדי הטיסות ועדכונים בזמן אמת

| |

מתחדשת. חברת קומפס המפתחת ומפעילה טכנולוגיות להפצת מוצרי תיירות הכריזה היום (רביעי) על השקת גרסת תוכנה חדשה למערכת האונליין.

בחברה מדגישים כי גרסת התוכנה החדשה הינה ייחודית וראשונית בתחומה הנותנת מענה בלעדי ומקיף לכלל סיטונאי התיירות ולקוחות הקצה. בנוסף נמסר כי התוכנה המיישמת באופן מלא את דרישות הממונה על הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן בנושא טיסות שכר.

משמעות הממשק החדש יתבטא בהגברת השקיפות בין הסיטונאים לצרכנים, זאת על ידי פרסום סטטוס ומועדי טיסות והקפדה על מתן עדכונים בזמן אמת, במידת הצורך.

"פעלנו בשיתוף פעולה מלא מול הספקים השונים לצד דאגה למענה הולם, מהיר ומקיף לכל אחד באופן אישי, זאת במקביל לדרך הייחודית שבה בחר כל ספק לממש את הדרישה החדשה מצידו", סיפר מנכ"ל קומפס, גיא דולב. "אני גאה לומר שלמרות עונת התיירות העמוסה שעברה עלינו, הצלחנו לפתח פתרון טכנולוגי מורכב אך הכרחי בלוחות זמנים קצרים תוך הצגתו בממשק ייחודי וידידותי למשתמשים לצד שמירה על דרישות החוק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: