אא

ארה"ב דוממת: עשרות אתרי תיירות סגורים

בשל אי הגעה להסכם בין שתי המפלגות הגדולות ארה"ב באשר לחוק תקציב 2014 נותרים סגורים זה היום השני עשרות אתרי תיירות מרכזיים במדינה. ברשימה: מתחם פסל החירות בניו יורק ופארק יוסמיטי בקליפורניה

| |

"זה לא כל כך נעים לראות גן סגור" שרו חברי להקת הכבש השישה עשר באחד השלאגרים הגדולים של סוף שנות השבעים. בהסתמך על היומיים האחרונים, נדמה כי גם בארצות הברית הרחוקה מזדהים עם מילות השיר. הסיבה: שביתת ענק ברחבי המדינה שלצד פגיעה במיליון איש, גורמת להפסקת פעילות עשרות פארקים וגנים הלאומיים.

כזכור החל מאתמול הופסקה פעילות מוסדות הממשל האמריקני, לרבות אתרים ופארקים ציבוריים על רקע אי הסכמות בין מפלגות הדמוקרטים והרפובליקנים במדינה לגבי חוק התקציב. בין האתרים המופעלים על ידי הממשל שיוותרו סגורים ניתן למצוא את פסל החירות בניו יורק, היכל התרבות בפילדלפיה, פארק יוסמיטי בקליפורניה ומתחם הסמית'וסניאן שבוושינגטון הכולל 19 מוזיאונים וגלריות.

עם זאת מבהירים גורמי תיירות במדינה כי מפעלים ואתרים פרטיים, כגון פארקי השעשועים של דיסני בפלורידה וקליפורניה ימשיכו לפעול כרגיל כמו גם עובדי שדות התעופה על שלל דרגותיהם שימשיכו בפעילותם השוטפת.

לפי שעה לא נראה שביב של תקווה באופק ובסיטואציה כזו צפוי המשבר להחריף ולכלול מספר אתרים נוספים. ההערכה אגב בארה"ב לגבי נזקי השביתה צופה הפסדים של 8 מיליארד דולר תוך שבוע (!)


לוס אנג'לס. האם גם היא תינזק מהשביתה?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: