אא

לאחר עשור: שר התיירות ביקר בנורבגיה

עוזי לנדאו שימש כנואם בוועידת ארגון MIFF באוסלו. נפגש עם רוה"מ לשעבר בונדוויק ובכירים נורבגיים נוספים. "מאמינים כי ממשלת נורבגיה תהווה ידידת אמת לישראל"

| |

20 שנים חלפו מאז חתמו יצחק רבין ויאסר ערפאת על הסכמי אוסלו. אמנם שלום עדיין אינו שורר באזור, אך לרגל ציון המאורע, התכבד שר התיירות עוזי לנדאו, לנחות השבוע באוסלו, נורבגיה. המטרה: מפגשים עם בכירים בקהילה היהודית, ארגונים פרו ישראליים (כולל מיכאל כריסטיאנסן, בנו של קורה כריסטיאנסן שהתפטר מועדת פרס נובל לשלום כאקט מחאתי על הענקת הפרס ליאסר ערפאת), אנשי ממשל (ביניהם רוה"מ הנורבגי לשעבר, בונדוויק), גורמי תיירות ובכירים נוספים.

השר שימש כנואם המפתח במסגרת ועידת ארגון ה-MIFF הפרו ישראלי באוסלו אשר חבריו משתייכים לגוונים שונים של הקשת הפוליטית וחלקם אף נחשבים לתומכים נלהבים של מדינת ישראל.

הנאום שנשא לנדאו בפניהם עסק חשיבותה של ירושלים לעם היהודי ומיקומה בתהליך המדיני וכלל אף התייחסות לתהליך המדיני המתגבש. בסיום דבריו קרא לנדאו להידוק הקשרים בין נורבגיה לישראל. "על המדינות הדמוקרטיות לחבור, לשתף פעולה ולהגן ביחד על הדברים היקרים להן. על ערכי הדמוקרטיה, על השוויון, על החירות וחופש הביטוי. אנו תקווה כי ממשלת נורבגיה החדשה תהא ידידת אמת לישראל ותוסיף לעמוד לצידה".

מפגש מרתק נוסף שחווה לנדאו במסגרת ביקורו במדינה, נערכה עם איל ההון הנורבגי, אולב ת'ון המוגדר כאיש העשיר בנורבגיה אשר בבעלותו עשרות בתי מלון ברחבי המדינה ויבשת אירופה וכן מספר מלונות בדרום אמריקה. השניים דנו באפשרות להסדיר את נושא הטיסות האפשרויות מנורבגיה לישראל ובמטרה להגדיל את מספר התיירים הנורבגים הפוקדים את ישראל מדי שנה.


לנדאו ומיכאל כריסטיאנסן. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: