אא

קובי קרני: "יש לי נטייה חזקה לסיים את התפקיד"

יו"ר ההתאחדות, אמור לסיים את תפקידו בחודש ינואר, ומעדיף לא להמשיך לעוד קדנציה. קרני: "בגלל המצב והתהליכים בהם נמצאת ההתאחדות קשה לי לקבל החלטה סופית".

Shutterstock Shutterstock

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, אמור לסיים את תפקידו בחודש הבא. ב-27 בינואר תתקיים אסיפה כללית של חברי ההתאחדות. באסיפה זו אמור להיבחר יו"ר ההתאחדות לקדנציה חדשה. יו"ר ההתאחדות קובי קרני היה מעוניין לא להמשיך בתפקיד קדנציה נוספת. קרני: "יש לי נטיה חזקה לסיים את התפקיד. מצד אחד, ההתאחדות עושה מהלכים ובאמצע תהליכים שחשוב לסיים אותם, מצד שני זו תקופה שהייתי רוצה יותר זמן להקדיש לעסקים הפרטיים. בגלל כל המצב, זה עושה לי כבד על הלב לקבל את ההחלטה. בגדול, הייתי מאד רוצה לסיים את תפקיד היו"ר".


בהתאם לתקנון ההתאחדות, רשאי להעמיד את עצמו לבחירות לתפקיד היו"ר, מועמד או סוכנות נסיעות החברה בעמותה שהציגה את מועמדותו היו חברים מן המניין בעמותה במשך 5 השנים האחרונות. המועמד מנהל בפועל את סוכנות הנסיעות החברה בעמותה, נמצא מבין מקבלי השכר בסוכנות הנסיעות החברה בעמותה ושמו רשום במשרדי העמותה כמנהל הנסיעות החברה בעמותה, למועמד אין הרשעה פלילית ולא מתנהלים נגדו הליכים פליליים בגין עבירה שיש עמה קלון.


מי שעוד אמורים לסיים את כהונתם הם חברי הוועד, מיכה פוקס מאופקים נסיעות ותיירות, חיפה כנציג מחוז חיפה והצפון, מיכאל אזולאי מאיילה נסיעות ותיירות ירושלים, אלון זידנר מטראבקס בע"מ ירושלים נציגי מחוז ירושלים והדרום, נאוה רוטברד מבנימין פלסקוב שרות נסיעות ותיירות בע"מ, חנוך שגב מהריטג' טורס, אחים אברהמוף בע"מ נציגי מחוז תל אביב והמרכז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: