אא

חופשה מהסרטים: יעד חדש ומפתיע לאשת טורס

קבוצת התיירות החליטה לרגל חג החנוכה לשווק לראשונה בישראל חבילת נופש הכוללת טיסה לקובה. האתגר: 17 שעות טיסה מתל אביב

| |

חנוכה שמח באשת טורס. קבוצת התיירות הוותיקה מתכוננת לעונת החורף הקרובה ומשיקה יעד חדש ומפתיע במיוחד הכולל חבילת נופש וטיסה ישירה לאי קובה בין החודשים ינואר-מארס 2014. היעד המפתיע שבצפון הקריביים. האתגר: היעד מרוחק 17 שעות טיסה מתל אביב - לא לבעלי סיבולת חלשה.

במסגרת החבילה יזכו הנוסעים לביקור בעירת הנופש בעלת אחוז הפופלאריות הגבוה ביותר בקובה, וורדרו המרוחקת כ-140 קילומטרים מהבירה, הוואנה. העיירה שוכנת בחצי האי איקאקוס, חצי אי צר הטומן בחובו חופים יפהפיים בעלי חול לבן ורך, צבע מים בגווני טורקיז לצד שפע מועדוני יוקרה ונופש.

"קובה היא המדינה הגדולה והמאוכלסת ביותר באיים הקאריביים, סיבה המסבירה את היותה יעד תיירותי ואטרקטיבי לתיירי העולם כולו", מבהירה גלית זכאי, מנהלת השיווק באשת טורס המספקת בנוסף מספר מעורר השראה. "כ-50 טיסות נוחתות בקובה על ידי תיירים מקנדה לבדה, נתון אליו יש להוסיף את העובדה כי מרבית התיירים שמגיעים לעיר וורדרו ממעטים לצאת ממנה או מסתפקים בטיולים יומיים באי". 

על כל פנים, על מנת ליהנות מאותה חוויה יוצאת הדופן תיאלצו להיפרד מ-1600 דולרים לאדם למשך שבעה לילות על בסיס "הכול כלול" במלונות בדרגת 3-4 כוכבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםקובה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: