אא

מדהים: ילד התגנב לטיסת דלתא ללאס וגאס

הילד בן תשע הצליח לעקוף בדרך פלא את הבידוק הביטחוני ודלפק העלייה למטוס שבשדה התעופה במיניאפוליס, ארצות הברית. מדלתא נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בחקירה"

| |

מה שקורה בוגאס נשאר בוגאס? סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת הבוקר על מחדל חמור שהתרחש אתמול (ראשון) בשדה התעופה שבמדינת מיניאפוליס, ארצות הברית. הסיבה: ילד בן 9 שהצליח להתגנב אל טיסת חברת דלתא ללאס וגאס תוך התחמקות יוצאת דופן מרשויות הביטחון.

מקורות המעורים במקרה חסר התקדים מספרים כי רק דקות ארוכות לאחר המראת המטוס אל היעד, החל צוות הטיסה לחשוד כי הילד איננו נמנה על רשימת הנוסעים, חשד שהוביל לפנייה דחופה אל מחלקת המשטרה בלאס וגאס שלקחה תחת חסותה את הילד עם נחיתתו. 

טרם ברור כיצד הצליח הילד להתגנב בצורה כל כך מוצלחת עד למטוס כשבדרך הוא מותיר מאחוריו את עמדות העמסת הכבודה, הבידוק הביטחוני ודלפק העלייה למטוס ומעל לכל, לגרום למבוכה גדולה לרשויות התעופה במדינה. "זה סיפור בלתי רגיל. כולם המומים מהמקרה", סיפר גורם בשדה התעופה.

"הסיפור נגמר עם סוף חיובי בזכות נקיטת אמצעים ראויים על ידי צוות הטיסה תוך החזרת הילד בבטחה לביתו", נמסר בהודעה רשמית מפי דובר שדה התעופה במיניאפוליס בהתייחס לאירוע יוצא הדופן. "כמובן שאנו מודאגים מעצם יכולתו של הילד לעבור את המיסוכים הביטחוניים ואת עמדת העלייה למטוס. מבטיחים לחקור את הנושא לעומק".

מחברת דלתא שעל מטוסה התרחש האירוע הביזארי סירבו להתייחס לאירוע, פרט להודעת דוברת החברה, לסלי סקוט, כי הנושא נמצא תחת חקירה. כן הכחישה סקוט את הדיווחים על כך שצוות הטיסה נתקף בהלה עם מראה הילד במטוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: