אא

חיים בסרט: סרטוני התיירות שכובשים את העולם

מדור חדש ב-"פספורטניוז" מביא אליכם מדי שבוע את מיטב סרטוני התיירות העולמיים על מנת להיכנס אל סוף השבוע עם טעם של עוד. השבוע: ריהאנה ובר רפאלי מתגייסות, מכסיקו מהפנטת ואפילו לבנון מצליחה להפתיע. צפייה מהנה

| |

"פספורטניוז" מתחיל השבוע ובכל סוף שבוע במסורת חדשה הכוללת בחירת מיטב סרטוני ה=תיירות, תעופה ומלונאות מרחבי העולם. והשבוע: אין כמו לפתוח בסיפתח מרגש עם ריהאנה ובר רפאלי. גם סין, מכסיקו ולבנון זכו על המפה. מוכנים? TAKE A LOOK.

מיליארד סינים לא טועים

חמש שנים חלפו מאז הסתיימו המשחקים האולימפיים בבייג'ינג, אולם עיר הבירה הסינית ממשיכה להתפתח בקצב מואץ. מגדלי ענק, רכבות ומבנים מהירים ממשיכים להשתלב עם התרבות הסינית המרתקת.

הסרטון הבא מנסה להמחיש את התמורות והשינויים שהקפיצו את בייג'ינג בעשורים האחרונים לתודעה העולמית כיעד תיירותי מהשורה הראשונה.

מכסיקו: האורך כן קובע

המדינה המצויה במרכז יבשת אמריקה שיווקה את עצמה השנה באמצעות סרטון המכונה "חיה כדי להאמין בכך" (Live it to believe it) הטומן בחובו את כל השפע שיש למכסיקו להציע החל מנופים עוצרי נשימה, בעלי חיים מרתקים, רצועת חוף יוצאת דופן והרשימה עוד ארוכה.

אורכו של הסרטון אמנם מעט מייגע ונמשך למעלה מחמש דקות אך כאמור מציג מכלול מחזות ונופים שפשוט לא יוכלו להותיר אתכם אדישים. גם המוסיקה דאגה להכניס את עבדכם הנאמן לאווירה. 

אבק כוכבים בברבדוס 

מדינת האי הזעירה שבקאריביים החליטה לנצל את הנכס הלאומי הגדול ביותר שלה למטרות עידוד תיירות בתחילת השנה. מבולבלים? אנחנו מתכוונים כמובן לכוכבת הפופ ריהאנה שלצד הספק יוצא דופן הכולל שבירת כמעט כל שיא מוסיקלי אפשרי בברנז'ה האמריקנית וצבירת כמות לא מבוטלת של מזומנים, דאגה להפגין בנוסף גם אקט סולידרי למען מולדתה.

הזמרת בת ה-25 שנולדה במדינה הקטנטנה הכוללת פחות מ-300 אלף תושבים ואף תגיע השבוע להופעה בישראל, נקראה לדגל לבקשת משרד התיירות המקומי בתחילת השנה ומצידה הסכימה להופיע לטובת הקמפיין התיירותי.

אמנם הקליפ אינו מרשים יתר על המידה וכולל בעיקר צילומי תקריב של הזמרת במגוון פוזות על רקע להיט מצעדי הפזמונים ברחבי העולם "יהלומים" (Daimonds), אבל הלו, בכל זאת תנו כבוד לסופרסטארית עולמית.

מייד אין ישראל

אי אפשר בלי להתפאר בסרטוני תיירות מנצחים ולשכוח את בר רפאלי שלנו. האחרונה השתתפה בקמפיין לעידוד התיירות לישראל בתחילת השנה שהביא לנו הרבה כבוד.

הסרטון עצמו בו צפו כבר יותר מ-236 אלף איש נטול נופים וחופי ים, אלא מציג במקביל מגוון המצאות ישראל שהפכו לשגורות בעולמנו ועליהם חתומה תוצרת ישראלית. שווה לחכות לסוף בשביל החיוך של הטופ-מודל הישראלית. 

המספר הנוסף: לבנון לא אומרת נואש

ארץ הארזים סופגת כבר שנים ארוכות מכות תיירותית השכם וערב עקב השתכנות פעילי ארגון החיזבאללה בתחומה. אולם למרות רצף הבעיות השוררות בה הכוללות מלחמת אזרחים בסוריה הזולגת לעיתים לשטחה, מתיחויות פנים בין קהילות שיעיות וסוניות ושפע של בעיות כלכליות, מנסה להוכיח משרד התיירות הלבנוני כי הכול בשליטה.

במסגרת קליפ תיירותי שזכה כבר ליותר מ-60 אלף צפיות ועוסק במעין קמפיין נגטייבי שנועד לשבור סטיגמות וחששות אודות היעד המזרח תיכוני, מוצגת לבנון כיעד תיירותי נחשק. אנחנו, איך לומר בעדינות לא נפלנו מהכיסא. כנראה שבינתיםי נוותר על חבילת נופש בביירות או צור, אבל בכל זאת סחתיין גדול על ההשקעה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: