אא

זה רק ספורט: קווי חופשה פותחת עונה

סיטונאית התיירות תפעיל זו השנה הרביעית ברציפות מחלקת ספורט ענפה לרווחת הקהל הרחב וסוכני הנסיעות. במוקד: הסופרקלאסיקו הספרדי ומשחקי ליגת האלופות

| |

שריקת הפתיחה לעונת 2013/14 בין מיטב ליגות הכדורגל האירופאיות כבר יצאה לדרך - סיבה מצויינת גם לחניכת עונת חבילות הנופש והתיירות הספורטיביות ברחבי היבשת.

על מנת ליישר קו עם הסטטוס קוו הספורטיבי הודיעה סיטונאית התיירות "קווי חופשה" על הפעלתה זוהי השנה הרביעית ברציפות של מחלקת ספורט ענפה המציעה חבילות ספורט הכוללות טיסות, העברות, מגוון אפשרויות שהייה וכמובן כרטיסים למשחקים נחשקים במיוחד ליעדים שונים כמו ברצלונה, מדריד, רומא, פאריס ואמסטרדם.

עיקר פעילות החברה תופנה גם השנה אל העיר ברצלונה שם תמשיך ללהטט הקבוצה המקומית שהפכה בשנים האחרונות לאהודה בישראל. לצורך כך שינתה קווי חופשה את כלל טיסות השכר של אל על אותן היא היא מפעילה לימי שישי ושני ובכך לחפוף את מועדי המשחקים הנקבעים לרוב לימי שבת וראשון.

אילן שלו, מנהל שיתופי הפעולה המסחריים בחברה המשמש בכובעו השני גם כמנהל מחלקת הספורט, הדגיש השבוע כי "כל החבילות של קווי חופשה כוללות באופן בלעדי טיסות שכר של אל על לצד מגוון רחב של מלונות באישור מיידי וכמובן כרטיסים לכל המשחקים ובכל הקטגוריות הרצויות שהינם אישיים ונמסרים ללקוח ערב לפני המשחק בבית המלון בו הוא שוהה במעטפה שמית חתומה".

עוד הוסיף שלו בהתייחס להשקת מחלקת הספורט לעונת המשחקים הקרובה. "קווי חופשה הינה הספק היחיד המתחייב בכל הקטגוריות לישיבה ביחד עבור משפחות עם ילדים וללא גביית תוספת מחיר המקובלת בשוק. זהו יתרון בולט המעניק לצרכן ולסוכן ביטחון ושקט נפשי במוצר אותו הוא רוכש.

אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם הסוכנים ומשרדי הנסיעות, כפי שידענו בעונות החולפות, ומאחלים לכולנו חורף חם בשלל משחקים ואירועים".

מחירים לדוגמא:

חבילת "סופר קלאסיקו" ברצלונה - ריאל מדריד - משחק במסגרת הליגה הספרדית (25-28/10) לשלושה לילות כולל כרטיס למשחק בקטגוריה 3 באיצטדיון קאמפ נואו - החל מ-929 אירו כולל 70 אירו עמלת סוכן. 

ברצלונה - אספניול - משחק במסגרת הליגה הספרדית (1-4/11) לשלושה לילות כולל כרטיס למשחק בקטגוריה 3 באיצטדיון קאמפ נואו - החל מ-672 אירו כולל 55 אירו עמלת סוכן. 

ברצלונה - מילאן - משחק במסגרת ליגת האלופות לארבעה לילות באמצע שבוע כולל כרטיס למשחק בקאמפ נואו בקטגוריה 3 - החל מ-774 אירו כולל 55 אירו עמלת סוכן.


רונאלדו VS מסי. החל מ-929 אירו לאדם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: