אא

מכרז דירוג בתי המלון: 5 חברות הגישו מועמדות

רק לאחר פתיחת המעטפות תתבהר תמונת החברות העומדות בתנאי הסף למכרז. הערכה: הדירוג לא יתחיל לפני 2015

| |

המכרז לדירוג בתי המלון בישראל יצא לדרך. חמש חברות הגישו את מועמדותן בעת האחרונה למכרז בתקווה להיבחר כאחראיות על שיטת הדירוג החדשה ברחבי המדינה.

רק לאחר פתיחת המעטפות תתבהר תמונת החברות אשר עמדו בתנאי הסף למכרז. בשלב מאוחר יותר תיערכנה בדיקות כספיות באותן חברות אופציונליות שבסופi יתנהל משא ומתן עם אחת במטרה להגיע להסכמות.

במשרד התיירות גורסים כי כבר במהלך חודש דצמבר הקרוב תיקבע החברה הזוכה למכרז שתחל במקביל בהפעלת הליך דירוג בתי המלון ברחבי הארץ. אולם מנגד מעריכים גורמים בענף כי הדבר לא יתממש במהלך 2014, זאת בשל צורך החברה הזוכה בזמן התארגנות לטובת הכשרת צוותים ייעודיים למשימה. 

בהמשך לכך צפוי הליך דירוג המלונות להימשך פרק זמן של כשנה, תקופה אשר בה ידורגו כלל בתי המלון המעוניינים בכך לפי שיטת הדירוג שתופעל בישראל. לכן ולפי כל הסימנים רק במהלך 2015 תתחיל לפעול שיטת הדירוג במלונות, כאשר במקביל הובהר כי בטרם תסתיימנה בדיקת כלל המלונות לא יוכל להתבצע הליך דירוג כלשהוא.

יש לציין בנוסף את החודשים האחרונים בהם נדמה היה כי ההתרגשות אופפת את המלונאים כתוצאה מהמכרז להליך דירוג חדש, אולם נכון להיום כבר ניתן לומר בגלוי כי ההתרגשות התחלפה באדישות למתרחש.

כזכור, מדובר במכרז השני במספר אותו מוציא משרד התיירות בנושא דירוג המלונות, זאת לאחר שאף אחת מן החברות שהגישו מועמדותן במכרז הראשון לא הצליחה לעמוד בתנאי הסף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: