אא

הסיטונאים נושמים לרווחה: המשבר עם טורקיה - רק בסוף העונה

לאחר קיץ שכלל נהירת ישראלים למועדוני הנופש על בסיס "הכול כלול" במדינה מגיע משבר נוסף ומדאיג עם טורקיה. בכירים בענף התיירות: "מוקדם להעריך כיצד תשפיע המתיחות החדשה"

| |

שובו של המשבר? במהלך עונת הנסיעות שנסתיימה זה עתה בלטה חזרתם של מועדוני הנופש באנטליה על בסיס "הכול כלול" אל מרכז הבמה עבור הנופשים הישראלים. האחרונים מיהרו כזכור לנצל את ההתחממות ביחסים בין שתי המדינות שלאחר התנצלותו של ראש הממשלה והצביעו ברגליים עם אלפי הזמנות חדשות.

אולם כעת משבר גדול וחדש מעיב על היחסים בין שתי המדינות. הרקע: האשמות בישראל כנגד אנשי המודיעין הטורקי בטענה להעברת מידע רגיש לאיראנים.

בענף התיירות נושמים לרווחה ממועד המשבר החדש שמתרחש לאחר סיום עונת הנסיעות והנופשים שבה הצטמצמה מכסת הטיסות בין שתי המדינות לשתי טיסות שבועיות בלבד, כך שלמעשה למשבר החדש אין כל השפעה ממשית כעת.

"מוקדם מדי להעריך כיצד תשפיע המתיחות עם טורקיה", מבהיר מנכ"ל סיטונאית הנסיעות "קווי חופשה", עמי כהן, בהתייחס לאי הבהירות באשר להשלכות המשבר. "בכל מקרה עם סיום העונה כמות הטיסות ממילא יורדת, כך שלפחות עד העונה הבאה אין לדעת מה יהיה. חוץ מזה, אנחנו במזרח התיכון שבו כל שני וחמישי קורה משהו שמשפיע על הענף".

עם דבריו של כהן מיישר קו גם איזי מדם, מנכ"ל ומבעלי איזי טרוול שמציין בשיחה עם "פספורטניוז" כי "העונה הסתיימה, פרט לקבוצה של 100 איש שאמורה לטוס בימים הקרובים ומתנהגים כרגיל. לא נרשמו שום ביטולים אצלם. נכון לעכשיו, קשה מאוד להעריך כיצד המשבר ישפיע ומה יקרה עד לתחילת העונה הבאה".

גם אייל קשדן, מנכ"ל חברת "השטיח המעופף" מצטרף לדעת חבריו ומסביר. "ייקח זמן לקבוע כיצד תיראה טורקיה מבחינת הנופשים הישראלים, כמו שאין לדעת עדיין מה יקרה בעונה הבאה ביחסים בין שתי המדינות. הישראלים חזרו העונה לטורקיה ובגדול ונהנו מהמועדונים שהם כל כך אוהבים ומעריכים. אבל אם שואלים אותי מה יהיה בהמשך, התשובה היא שעדיין מאוד מוקדם לקבוע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: