אא

יוזמה בתאילנד: גביית דמי תשלום מתיירים

בכירים במדינה שוקלים לחייב כל תייר זר בסכום של 500 באט בנמלי התעופה. ההחלטה מעוררת מחלוקת בין הממשל לענף התיירות המקומי. יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות התאילנדית: "צעד שלילי ביותר. התיירים ירגישו מרומים"

| |

מתכננים חופשה בתאילנד? כדאי שתקראו את השורות הבאות בקפידה. רשויות הפנים המקומיות שוקלות בתקופה האחרונה אפשרות לגביית דמי תשלום בסך 500 באט מתיירים זרים הנכנסים למדינה החל מינואר 2014.

מי שאמון על היוזמה שכבר הספיקה לעורר הדים ברחבי ענף התיירות העולמי הוא דווקא שר הבריאות התאילנדי, פראדיט סינטוואנרונג, שניסה להסביר את ההיגיון העומד מאחורי ההחלטה האפשרית ככזו שתוביל לכניסת תיירים "איכותיים" יותר למדינה. "צעד שכזה לא רק שלא ייפגע בתיירות. אלא ידאג לכך שלתאילנד ייכנסו תיירים איכותיים שיסייעו לכלכלה שלנו לצמוח. חוץ מזה, בכל העולם נהוג לקחת דמי תשלום כלשהם והמחיר הוא סמלי ביותר".

מנגד נשמעים בתאילנד גם קולות אחרים. אחד מהם הוא סטידיוואט צ'יואראטנפורן, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות התאילנדית שטוען כי לגביית דמי התשלום מתיירים עלולות להיות השלכות קשות ושליליות על הענף. "חיוב התיירים עלול להשפיע הן בטווח הקצר והארוך ולגרום לכך שהתיירים ירגישו מרומים".

עוד במסגרת היוזמה הנשקלת עולה כי תיירים זרים אשר ישהו בתאילנד פחות משלושה ימים או יגיעו למדינה בדרך תחבורתית פרט לתעופה יחוייבו בסכום של 30 באט, בעוד אלו שיגיעו אל שדות התעופה המקומיים ישלמו 500 באט. 

כידוע, תאילנד הנחשבת לאחד מיעדי התיירות הנחשקים בעולם קולטת לתחומה מדי שנה עשרות מיליוני תיירים המספקים הכנסות כבירות לכלכלה המקומית. כעת מעניין יהיה לגלות האם היוזמה החדשה תוביל את התיירים הזרים להצביע ברגליים ולהדיר רגליהם מהמדינה או שמא אלו יסכימו ליישר קו עם ההחלטה מעוררת המחלוקת. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: