אא

מחקר: אנשי עסקים צעירים מוציאים יותר כסף ומרבים להתלונן

על פי מחקר של EXPEDIA EGANCIA אנשי העסקים של "שנות האלפיים" מתנהגים בחופשיות יתרה עם כסף החברה בעת נסיעה מאשר המבוגרים. בנוסף אלו נוהגים להשתמש בשירות חדרים ומבצעים הזמנות דרך הטלפון החכם

| |

האם אנשי העסקים הצעירים הינם בזבזנים ומתלוננים יתר על המידה? מחקר שפורסם בעת האחרונה ברחבי העולם על ידי חברת EXPEDIA EGANCIA טוען כי אכן מדובר בסברה נכונה. 

המחקר בדק את הרגלי הנסיעות של 8535 מבוגרים שהשתתפו בו מבין 24 מדינות שונות ברחבי הגלובוס. תכליתו נועדה לבחון כיצד הם מנהלים את נסיעות העסקים והפנאי שלהם.

על פי המחקר הצעירים המכונים "מילניום" נהגו לאמץ תכניות נאמנות כאשר היו בדרכם לנסיעה. עוד נמצא כי מחצית ממזמיני המילניום (48%) דאגו למצוא תוכנית נאמנות בעת הזמנת הטיסות או בעת הזמנת המלונות (51%), זאת לעומת שלושה נוסעים בלבד מתוך כל עשרה בגילאי 46-65 (30% ו-31% בהתאמה).

32% מאלו שמתחת לגיל 30 דיווחו כי הזמינו את הנסיעה באמצעות הטלפון החכם, 20% ציינו כי עשו זאת דרך המחשב לעומת 12% מהנוסעים שחצו את רף גיל ה-45 שהשתמשו בהזמנת הנסיעה דרך טלפון חכם ו-9% באמצעות מחשב.

עוד נתונים שעלו מן המחקר מראים כי המטיילים הצעירים היו חופשיים יותר בהליך שימוש כסף החברה שבה הם מועסקים לטובת מותרות אישיות. 42% מאנשי עסקים בגילאי 18-30 מדווחים כי יבלו יותר עם כסף החברה המעסיקה על ארוחות ארוחות יוקרה לעומת 26% בלבד מאלו שבגילאי 46-65. בנוסף 37% מבני "דור המילניום" ציינו כי היו מוציאים יותר כסף מצד החברה לטובת שירות חדרים לעומת 21% מהנוסעים בגילאים המבוגרים יותר.

נוסעי המילניום מציינים גם כי הם נוהגים לנסוע יותר על חשבון העסק (4.7 פעמים בשנה בממוצע לעומת 3.6 ב-2012 בקרב גילאי 31-45 ו-4.2 בשנה לגילאי 46-65). מטיילי המילניום מוסיפים על פי המחקר כי הם אוהבים לשלב בין הנסיעות העסקיות לחופשות. 62% מהנשאלים בגילאי 31-45 השיבו כי הרחיבו נסיעות עסקיות לטובת חופשה אישית לעומת 51% בשנה דאשתקד ו-37% בגילאי 46-65.

כמו כן העלה המחקר כי נוסעי "המילניום" מעלים ישירות לרשתות החברתיות ביקורות שליליות המתייחסות לניסיונם האישי עם מלונות, מסעדות, טיסות, תחבורה ציבורית, מוניות והשכרת רכב. בנוסף עולה כי מיקום המלון מהווה את התכונה החשובה ביותר בעת ביצוע ההזמנה עבור 53% מהנשאלים. עוד ברשימת התכונות החשובות: מחיר המלון, זמן הנסיעה ומחיר כרטיסי הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: