אא

מנכ"ל אקדמי שנמכרה לאיסתא: "עשיתי את ההחלטה הנכונה"

מנכ"ל אקדמי טרוול, שמעון רגב, התייחס בשביעות רצון לעסקת מכירת החברה לאיסתא שפורסמה היום לראשונה ב-"פספורטניוז" והוסיף. "מפקידים את החברה בידיים טובות. נמשיך לפעול במלוא המרץ למען לקוחותינו. ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה עד 2019

| |

לאחר 40 שנות עשייה ופעילות בעולם טיולי ההעשרה הפך היום (חמישי) רשמית שמעון רגב, מנכ"ל חברת אקדמי טרוול ואחת האושיות הוותיקות והחזקות בענף התיירות הישראלי לשכיר. הסיבה: עסקת העברת השליטה ואחזקת המניות בחברה לידי חברת איסתא.

מספר שעות לאחר ההודעה בבורסה והידיעה בדבר המכירה שפורסמה לראשונה ב-"פספורטניוז", התפנה רגב לגולל את רגשותיו באשר לעסקה. "זהו יום מאוד משמעותי בחיים שלי. לא כל אדם נפרד ממפעל חיים עליו הוא עמל לאורך עשרות שנים".

הרגשות כאמור מאוד מעורבים עבור רגב בן ה-65 אשר באמתחתו למעלה מ-40 שנות ניסיון במסגרת העסק שהקים הנותן מענה עיקרי לטובת סיורי העשרה לימודיים וחינוכיים במדינות כמו פולין, איטליה, ספרד וארצות הברית. "יש מצבים בחיים שצריך לקבל", הוסיף להבהיר. "אני מודע לגיל הביולוגי שלי ולמרות העובדה שאני מרגיש צעיר, חשוב היה לי לדאוג שמפעל החיים הזה שייסדתי לא יתמוסס".

בכל זאת, אני מניח שהיד רעדה במעמד החתימה

"אני לא יכול לומר שהרגשות הם לא מעורבים. אי אפשר להתנתק רגשית מעסק שפועל כל כך הרבה שנים ובהצלחה רבה. מצד שני השכל הישר אמר שזה מה שצריך לעשות. אני ממש לא מתחרט על ההחלטה. מערכת היחסים בין איסתא ואקדמי טרוול במשך שנים היו יוצאות דופן והעסקה הזו רק מוכיחה זאת".

ומה באשר למצבת התפקידים החדשה בחברה? האם צפויים שינויים?

"מה שהיה הוא מה שיהיה. אמנם השליטה הרשמית מעתה תהיה של איסתא בחברה, אך מעבר לכך אקדמי טרוול תמשיך לפעול במלוא המרץ למען לקוחותיה. כל העובדים יישארו בתפקידם וגם מבחינה פרסונלית, למרות שאני כבר לא ילד, סוכם על כך שאמשיך כמנכ"ל לתקופה של לשש שנים נוספות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: