אא

חיים בסרט: סרטוני התיירות שעשו את השבוע

האי הפסטורלי הכי רחוק שיש, היכן מככבת תל אביב ומהו הקשר בין מחנה צבאי לניסיונות משיכת תיירים. מדור "חי בסרט" מספק לכם את הסרטונים שהצליחו למשוך את תשומת ליבנו השבוע. צפייה נעימה

| |

כמדי שבוע "פספורטניוז" מספק לכם את מדור "חי בסרט", בו תוכלו ליהנות ממיטב סרטוני התיירות, התעופה והמלונאות בקליק אחד פשוט. והשבוע: תל אביב מככבת, טזמניה שולטת ומקדוניה מפתיעה. צפייה נעימה.

בואו לטזמניה

מרחק עשרות אלפי קילומטרים מישראל שוכנת לה מדינת האי טזמניה שבדרום מזרח אוסטרליה. הסרטון הבא בהחלט יעשה לכם חשק לנסוע הכי רחוק שיש לטובת נופים עוצרי נשימה וחוויה שנראית לקוחה מתוך סרט שובר קופות. 

מים וששון

שוויץ ידועה כאחת ממדינות התיירות הנחשקות בעולם, בעיקר בשל הנופים המהפנטים והשלווה הייחודית. אחד מן מהסממנים המאפיינים את המדינה הפסטורלית טמון בשפע המים הקיימים בה, הכוללים בין היתר כ-7000 אגמים, מפלים ונהרות.

בסרטון שלפניכם מנסים להמחיש השוויצרים בעזרת שני פנסיונרים חביבים מדוע עליכם לקפוץ לביקור. האמת, אותנו הם קנו.  

הכדורגל הוא רק תירוץ

הסרטון הבא הינו פרי יצירתנו המקומית. כידוע תל אביב מהווה את אחד ממוקדי התיירות הגאה המובילים בעולם וכזו המושכת את בני ובנות הקהילה מרחבי העולם. סיבה זו הובילה את משרד התיירות לזהות את הפוטנציאל ולהעלות קמפיין היתולי בשנת 2006 למען ענף התיירות הספציפי שזכה לתכונה רבה.

בסרטון עצמו נצפית חבורת גברים טיפוסית משחקת כדורגל בחוף הים. אולם בשעה שמרבית הגברים מאבדים פוקוס בשל מראה בנות המין השני ורמת הטסטוסטרון הגבוהה שבגופם מזנקת, מוכיח השעיר לעזאזל מה דווקא עושה לו את זה...

בואו לבקר, בפקודה

הסרטון הבא מגיע ממקדוניה הקטנטנה שמצידה מצאה דרך לא שגרתית למשוך תיירים לתחומה. השיטה: סצנה מתוך מחנה צבאי "המכין" את השוהים בו לקראת ביקור במדינה. האמת שאותנו זה לא ממש הצחיק, אבל נשאיר לכם את זכות השיפוט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: