אא

פרסום ראשון: משה קניאס מונה למנכ"ל רויאל ביץ' ת"א

לאחר עזיבתו המפתיעה של מיקי שניידר שנחשפה לראשונה ב-"פספורטניוז" ייכנס כבר השבוע לתפקיד מנכ"ל מלון ישרוטל ים המלח היוצא. דודו צוקר יחליף את האחרון בים המלח

| |

יש מחליף. המלונאי הוותיק משה קניאס ישמש כמנכ"ל מלון רויאל ביץ' תל אביב, כך נודע לראשונה ל-"פספורטניוז". לאחר שחשפנו בסוף השבוע את דבר עזיבתו המפתיעה של מיקי שניידר מתפקיד מנכ"ל המלון, החליט כאמור מנכ"ל הרשת ליאור רביב על זהותו של המחליף.

קניאס שיכנס לתפקיד כבר בתחילת השבוע הקרוב לנעליו של שניידר כמנכ"ל מלון רויאל ביץ' תל אביב, הינו מלונאי וותיק ששימש בשמונה השנים האחרונות כמנכ"ל מלון ישרוטל ים המלח. קניאס נמצא ברשת כעשרים שנה ומכיר את התרבות הארגונית של הרשת ומאוד מוערך. 

בישרוטל מעריכים כי תוך שבוע ייכנס קניאס לתפקיד באופן רשמי בשעה ששניידר יצא לדרכו החדשה. 

למעשה העזיבה של שניידר גורמת לשרשרת חילופים בישרוטל. ראשית מי שיכנס לכיסאו של קניאס כמנכ"ל מלון ישרוטל ים המלח הוא דודו צוקר שכיהן עד עתה בתפקיד מנכ"ל מלון ישרוטל לגונה באילת. צוקר הגיע למלון באוגוסט 2012 כאשר לפני כן שימש כסמנכ"ל מלון הנסיכה בעיר הדרומית ובשלל תפקידים שונים ברשת. ככל הנראה מנכ"ל ישרוטל גנים ים המלח, ארנון לביא, יחליפו בתפקיד.

לאור השינוי במלון התל אביבי נאלץ כעת ליאור רביב לערוך לא מעט שינויים ברשת, כאשר מנכ"לים שגדלו בישרוטל זוכים לקידום בתוך הרשת. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: