אא

היה עשר: נהירה המונית ליום הקולנוע המוזל

למעלה מ-150 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ במסגרת יום ה-"MOVIE TIME". מיליוני כרטיסים צפויים להימכר עד סוף השנה

| |

למעלה מ-150 אלף איש פקדו ביום חמישי האחרון את בתי הקולנוע הפזורים ברחבי הארץ. המעמד: יום ה-"Movie Time" שאורגן על ידי התאחדות ענף הקולנוע במסגרתו נקבע מחיר אחיד ומיוחד לסרטים ב-10 שקלים בלבד ו-14 שקלים לסרטים באיכות תלת מימד.

משפחות רבות, צעירים ומבוגרים רכשו כרטיסים לשורה רחבה של סרטים בשעה שרשתות הקולנוע המובילות דיווחו על נתוני מכירה גבוהים מהרגיל שיצרו דוחק ותכונה רבה באולמות ההקרנה. 

המארגנים עצמם ציפו למאה אלף איש בלבד, אך כאמור הופתעו לטובה מההיענות הרחבה לסרטים. מבתי הקולנוע מדווחים על תגובות אוהדות מאוד מצד הציבור, ששמח על הוזלת המחירים, וניצל את היום עד תומו (לעיתים אף בצפייה במספר סרטים). בנוסף מעריכים בהתאחדות הקולנוע כי עד לסוף השנה צפויים להימכר כ-14 מיליון כרטיסים.

מי שהתקשה להסתיר את ההתרגשות מהאירוע החגיגי היה מנכ"ל התאחדות בתי הקולנוע, דני כפרי שסיפר. "בתי הקולנוע ברחבי הארץ התמלאו בקהל אוהד שבחר להצטרף לחגיגה הקולנועית. כמות האנשים שהגיעו ביום זה ממחישה את אהבת הקולנוע ותרבות הסרטים בישראל. אני מזמין את הקהל להמשיך לפקוד את בתי הקולנוע וליהנות מחוויה מיטבית".


צילומים: יח"צ - גלאי תקשורת

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: