אא

גואה מחכה לישראלים

קברניטי התיירות במדינה מביעים התעניינות מוגברת בתקופה האחרונה במשיכת תיירים מישראל לטובת נופש דתי וחווייתי. גורם מקומי. "הגיע הזמן שהישראלים יגיעו לכאן לא רק בשביל מסיבות"

| |

עשרות אלפי צעירים ישראלים פוקדים מדי שנה את הודו, מרביתם כטיול חווייתי עם תום השירות הצבאי לצד לא מעט מבוגרים שנשבו בקסמה של אחת מפנינות הקסם במזרח. על כל פנים, המטרה של שתי הקבוצות הללו ברורה: שחרור משגרת החיים הלחוצה והתחברות אל הטבע והשלווה ההודית.

אלא שמתחת להצהרות הרשמיות הפכה הודו בעשרות השנים האחרונות למאורת סמים חסרת תקדים עבור ישראלים, כאלו שמעבירים בה חודשים ארוכים כשהם שרויים תחת השפעת מגוון סוגיו של סמים, אלכוהול ומוסיקה קצבית המתנגנת בעת מסיבות הטבע ההמוניות.

על מנת להביא לשינוי במציאות הנוכחית החליטו קברניטי התיירות במדינה כי הגיעו עד נפש מבחינתם ופקדו בשבוע שעבר את ישראל. המטרה: דיון מקיף בפתרונות אפשריים לסיטואציה הקיימת, זאת במסגרת פגישה משותפת של משלחת המונה 20 בכירים תיירות, כולל סגן שר התיירות ההודי עם שר התיירות הישראלי, עוזי לנדאו, בירושלים שבסיומה הוחלט על הידוק הקשרים בין המדינות, לרבות מאמצים להפעלת טיסות סדירות וישירות בקו תל אביב - גואה. 

"עם כל הכבוד לכמות התיירים המדהימה שמגיעה מישראל בכל שנה, אנחנו רוצים לראות אותם לא באים לכאן רק בשביל מסיבות ודברים אחרים אלא גם מתפללים ונהנים מאיכויות הטבע והנוף שיש לנו להציע", סיפר בכיר במשרד התיירות ההודי. 

גואה נחשבת למדינה הקטנה ביותר בהודו ובעלת אוכלוסייה המונה 1.4 מיליון בני אדם. המדינה המשתרעת על פני 3702 קמ"ר נחשבת בנוסף גם לאחד מאתרי התיירות הנחשקים בעולם ומושכת מדי שנה כשלושה מיליון תיירים, מתוכם חצי מיליון זרים.


גואה. צילומים: באדיבות "לגעת בהודו"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: