אא

זכות לתת שירות: התוכנה למלונאי המושלם

התאחדות המלונות השיקה לומדה להכשרת עובדים בבתי מלון הכוללת עמידה בתנאים קפדניים. בין ההוראות: שיער אסוף, הקפדה על היגיינה ואיסור לעיסת מסטיק

| |

כולנו מכירים את הסברה לפיה "הלקוח תמיד צודק". גם בהתאחדות המלונות הישראלית לא נותרו בעת האחרונה אדישים לאותה אמרה והחליטו ללכת צעד אחד קדימה לכיוון הלקוחות. השיטה: השקת תוכנת לומדה הנועדה למקסם את שירות עובדי בתי המלון הפזורים ברחבי הארץ לטובת שיפור חווית האירוח.

התוכנה מופצת בימים אלו ל-350 מנהלי בתי מלון בישראל במטרה לשמש ככלי עזר לעובדים. המסר המרכזי העומד מאחוריה מתחילה החל מהמפגש עם המאבטחים ופקידי הקבלה, דרך החדרנים, עובדי האחזקה, המלצרים בחדר האוכל וכלה בתפקידים נוספים.

בנוסף כוללת התוכנה לומדה הניתנת להפעלה על ידי העובדים לצד סרטונים המציגים שירות נכון ויעיל, הצגת פעולות והתנהגויות הדורשות תיקון ואף בוחן מסכם על החומר הנלמד. 

בין האפשרויות המוצעות בה ניתן למנות שורה של הנחיות למראה מסודר ומוקפד של עובדי המלון הכוללות בין היתר קטגוריות כמו: שיער אסוף בקפידה, עגילים צמודים לאוזניים, איפור עדין ולא דומיננטי יתר על המידה, הקפדה על הייגנה כללית (מקלחת, דיאודורנט, בישום עדין), איסור על לעיסת מסטיק, הימנעות מריח סיגריות, התאמת צבע החזייה לחולצה ועוד שלל הוראות נוספות.

אל השקת התוכנה החדשה התייחס סמנכ"ל משאבי אנוש בהתאחדות המלונות, יואב בכר שסיפר. "חשיבות הכשרת העובדים למתן שירות מעולה לאורחים היא תנאי קריטי להנאתם מהאירוח ולהפיכתם לאורחים חוזרים. מדובר בלומדה מקצועית המספקת מיומנויות תקשרות, איכות שירות ומודעות עצמית".

עוד הוסיף בכר לחשוף את התכניות העתידיות של ההתאחדות: "לומדת השירות היא הראשונה בסדרה ואנו מתכננים לומדות נוספות. הבאה בתור תהיה ככל הנראה לומדה להדרכה בתחום נגישות השירות לאנשים עם מוגבלויות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: