אא

שטים ונהנים: סמינר מוצלח לאופיר טורס בנושא קרוזים

הסמינר התמקד בנושא חברת השייט נורווג'יאן קרוז ליין בנוכחות 60 סוכני נסיעות מצטיינים

| |

שווה להצטיין. חברת אופיר טורס ומחלקת השייט שלה Cruise No.1 ערכו השבוע סמינר בנושא חברת השייט Norwegian Cruise Line עבור 60 סוכני נסיעות שהצטיינו במכירת קרוזים של החברה דרך מחלקת Cruise No.1 .

את הסמינר שהתקיים במלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב את הסמינר הנחה גיל רובין , מנהל הפיתוח העסקי של חברת אופיר טורס.

אורחי הכבוד בסמינר היו מר פרנסיס ריילי , סגן הנשיא והמנכ"ל הבינלאומי של חברת השייט Norwegian Cruise Line ומנהל הפיתוח העסקי של החברה , מר סבסטיאן סרסין.

מר בועז וקסמן, יו"ר חברת אופיר טורס נשא דברים בתחילתו, בירך את הסוכנים על הצטיינותם במכירות קרוזים של החברה בשנת 2013 , סקר את מגמות השייט העולמיות והציג את אורחי הכבוד לסוכנים.

בהמשך בירכו גם פרנסיס וסרסין את הסוכנים על הישגיהם והודו להם על העדפתם למוצרי החברה. בנוסף הציגו השניים בפני הסוכנים פרזנטציות מקצועיות על חברת השייט בליווי סרטוני וידאו שהציגו את יתרונותיה הרבים של החברה , סגנון ה-FreeStyle Cruising, צי האוניות כולל האוניה החדשה "Norwegian Getaway" שתושק בינואר 2014 ואת שתי האוניות החדשות Bliss ו –Escape שיבנו במהלך 2015-2016 . סוכני הנסיעות נהנו מסמינר מקצועי ומהנה וארוחת בוקר.

בשלהי הסמינר העניקו סגן יו"ר אופיר טורס, יוני וקסמן וריילי תעודות הצטיינות ופרסים ל – 15 סוכני נסיעות ממשרדים שונים שהצטיינו בהיקף מכירות הקרוזים שלהם, זאת במסגרת תוכנית ההטבות לסוכנים Sell & Cruise .

הפרסים שהוענקו היו קרוזים חינם ליעדים שונים של חברת Norwegian Cruise Line , כגון : האיים הקריביים , בהאמס , אלסקה והוואי.







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: