אא

המלונאים לשר התחבורה: "הפחת אגרות הנמל לריינאייר"

המלונאים מעוניינים שהחברה תתחיל לטוס לישראל ולוחצים על השר. במקביל תתקיים במהלך השבוע פגישה בלונדון בין אנשי החברה, שר התיירות ומלונאים ישראלים בנושא

| |

נלחמים על ריינאייר. ענף המלונאות פועל בתקופה האחרונה השכם וערב מאחורי הקלעים במטרה לאפשר לחברת הלואו קוסט האירית לטוס לישראל.

מבחינת המלונאים מדובר בצעד בעל חשיבות עליונה לענף אשר עשוי להביא לעוד מאות אלפי תיירים בשנה לצד הכנסה גדולה למשק הישראלי. לשם כך מצפים המלונאים בכיליון עיניים לכניסת החברה האירית לשוק התעופה הישראלי ומפעילים מכבש לחצים על שר התחבורה על מנת שיפעל למציאת פתרון בנושא.

רייאנייר מצידה מוכנה לטוס לישראל אך דורשת בתמורה הפחתה של אגרות הנמל כפי שמשלמות כיום שאר החברות. אותה דרישה לטענת החברה נענתה בחיוב בכל המקומות אליהם טסה וכך היא מצפה גם באשר לישראל.

במידה וריינאייר תזכה לקבל את דרישת הפחתת אגרות הנמל ותתחיל לטוס לישראל, עשויות חברות תעופה נוספות לדרוש ממשרד התחבורה הטבה דומה בטענה כי לא ניתן לבצע מדיניות של איפה ואיפה בין החברות.

במקביל צפוייה להתקיים במהלך השבוע פגישה בין אנשי חברת התעופה האירית לבין שר התיירות, עוזי לנדאו ומלונאים בכירים בישראל במטרה לקדם את התחלת הטיסות לישראל.במהלך יריד התיירות הבינלאומי (WTM) שבלונדון 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: