אא

לונדון כן מחכה: יריד תיירות ה-WTM הבינלאומי נפתח היום

מארגני היריד המתקיים זוהי השנה ה-34 במספר צפויים להעניק דגש מיוחד על ההיבטים הכלכליים. היריד ידוע כמי שמניב הכנסות בגובה מיליארדי ליש"ט לכלכלת בריטניה בפרט ולתעשיית התיירות הבינלאומית בכלל

| |

יוצאים לדרך. יריד התיירות הבינלאומי ה-WTM המתקיים מדי שנה בלונדון נפתח היום (שני) למבקרים.

עבור אלו מכם שאינם בקיאים בנבכי הענף מדובר באירוע המוביל בתעשיית הנסיעות והתיירות העולמית אותו צפויים לפקוד השבוע כ-50 אלף אנשי מקצוע בתחום לצד נציגי מדינות ועיתונאים מרחבי העולם. אלו יגיעו השבוע ל-4 ימים מרוכזים באולם Excel שבעיר לטובת משא ומתן עסקי והתוודעות למגמת העדכניות והעכשיוות בתעשייה.

היריד המתקיים זוהי השנה ה-34 במספר יכלול מלבד מפגש בין אנשי תיירות מרחבי הגלובוס (5000 נציגים מ-180 מדינות ואזורים), גם זירה עסקית ענפה, זאת במסגרת מגמת מארגני היריד להדגיש את ההיבט הכלכלי בו תוך שימוש בסלוגן: "WTM MEANS BUSSINES".

על פי סיכומי 2012 נחתמו ביריד עסקאות בשווי 1.86 מיליארד ליש"ט, כאשר על פי הערכות המארגנים צפוי היריד אף היריד לשבור השנה את רף זה עם הכנסות בגובה למעלה מ-2 מיליארד ליש"ט. בנוסף מציינים המארגנים כי ה-WTM תורם לכלכלת לונדון יותר מ-160 מיליון ליש"ט זאת לאור הוצאות המבקרים בו על טיסות, לינה במלונות, מסעדות ובילויים ברחבי הממלכה.

יתר על כן, תוצרי הלוואי של היריד אשתקד הובילו ליותר מ-460 אירועים ב-36 מדינות, שהפגישו בין 7 מיליון בני אדם מכל רחבי העולם, שהניבו עסקאות של מיליארדי דולרים בענף הנסיעות.

כאמור, היריד שייפתח היום ויימשך עד ליום חמישי מארח קרוב ל-50 אלף משתתפים מכל רחבי העולם הצפויים להוציא סדר גודל של למעלה מ-160 מיליון ליש"ט לטובת קופת המדינה הבריטית, זאת לטובת מלונות, מסעדות, טיסות ובילויים ברחבי הממלכה ובירת אנגליה.

על מנת להדגיש את עוצמתו הכלכלית של היריד משווים את השלכותיו לאלו של שבוע האופנה הבריטית אשר התקיים בחודש ספטמבר האחרון וייצר הכנסות של כ-100 מיליון ליש"ט בלבד עבור הכלכלה הבריטית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: