אא

הספירה לאחור החלה: 40 יום לפתיחת מלון חדש בהרצליה

מלון היוקרה הראשון מסוגו בישראל השייך לרשת ריץ קרלטון ייפתח ב-17 בדצמבר באירוע אקסקלוסיבי בהשתתפות שר התיירות ובכירים בענף. מנכ"ל המלון, גדי חסין: "זהו עידן חדש של היצע תיירותי בישראל"

| |

היסטוריה בענף המלונאות. רשת ריץ קרלטון הודיעה אמש (רביעי) רשמית על מועד הפתיחה החגיגי של מלונה הראשון בישראל שייחנך בהרצליה כבר בחודש הבא. 

אל אירוע ההשקה החגיגי שיתקיים 17 בדצמבר צפויים להגיע עשרות בכירים בענף והמלונאות, לרבות כ-50 סמנכ"לים בכירים מהרשת הבינלאומית ובנוכחות שר התיירות, עוזי לנדאו. גם נשיא רשת ריץ קרלטון העולמית, הרווה מלר יגיע לחנוך באופן אישי את המאורע ולכבד בנוכחותו את פתיחת המלון הטרי.

קומפלקס המלון הסמוך למרינה העירונית ולמרכז "הארנה" יציע 197 חדרי אירוח יוקרתיים הפונים לים במבנה בן 12 קומות אשר גודלם משתרע על פני כ-60 מ"ר. עוד יכלול המלון מגוון שירותים מפנקים במיוחד, ביניהם: ספא וחמאם טורקי הפרוש על פני ארבעת קומותיו העליונות של המלון, בריכה ומתחם שיזוף במתחם הגג, חדר כושר ומסעדה כשרה. בנוסף יציע המלון את שירותי הסוויטה הנשיאותית בת 220 מ"ר והגדולה ביותר שנראתה עד היום בארץ. בנוסף יאפשר המלון בחלקו גם מכירת יחידות נופש לטובת מספר מצומצם של רוכשים פרטיים.

מדובר למעשה בצעד שובר שגרה עם כניסתה לשוק הישראלי של אחת מרשתות המלונות הבכירות בעולם בצוותא להילטון, שרתון ומותגים נוספים שכבר ביססו את מעמדם בארץ הקודש.

על מנת להוסיף למד ההתרגשות ההולך וגובר לקראת מועד הפתיחה החלה הרשת בספירה לאחור באמצעות גימיק מרתק בדמות הצבת שלט ענק בסמוך לבניין הסופר את השעות שנותרו עד לטקס החניכה הרשמי.

מי שעוד מחכה בקוצר רוח עד למועד הפתיחה הרשמי הוא מנכ"ל המלון הנרגש, גדי חסין שסיפר. "אנו נרגשים להצטרף למשפחת מלונות ריץ קרלטון בעולם וגאים להשיק בישראל את המלון בנוכחות הצוות הבינלאומי הבכיר. הרשת מביאה עימה לארץ סטנדרטים חדשים בתחום המלונאות והיוקרה ומסמלת עידן חדש של היצע תיירותי בישראל".

עוד הוסיף חסין כי: "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של תהליך ארוך של הטמעת ערכי השירות עטור הניסיון והפרסום של הרשת ומתכוננים לספירה לאחור המיוחלת. אין לי ספק שאורחינו יזכו לקבל שירות בסטנדרטים הגבוה ביותר שנראה עד היום במחוזותינו".


שלט הספירה לאחור שהוצב בסמוך למלון. צילום: אמיר טופל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: