אא

קומביטס וסייבר מציגות: הסכם שיתוף פעולה עם מערכת GET THERE

ענקית הטכנולוגיה העולמית סייבר הודיעה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם קומביטס הישראלית. המשמעות: חיסכון מיליוני דולרים בתקציבי ניהול נסיעות בחברות

| |

שיתוף פעולה פורץ דרך בתחום הנסיעות. חברת Get There השייכת לענקית הטכנולוגיה סייבר וחברת קומביטס הישראלית הודיעו היום (חמישי) על הסכם שיתוף פעולה לפיו תפסקנה השתיים פתרון מקיף ומלא בנושאי ניהול נסיעות לחו"ל על בסיס אינטגרציה ביניהן.

המערכת מאפשרת לנתח את כל רכיבי הנסיעות הכוללות הזמנות עצמאיות לצד הזמנות המבוצעות דרך הסוכן ודו"חות הוצאות. בנוסף מדגישות שתי החברות כי פתרון המערכת המשולבת תספק לארגונים את היכולת לשלוט בתקציב הנסיעות לפני ביצוע ההזמנות בפועל, ביצוע הזמנה מקוונת וכלה בשליחת דו"ח הוצאות בגין כל הוצאות הנסיעה במקביל. 

המערכות המשותפות של השתיים מאפשרות לנתח את כל רכיבי הנסיעות הכוללות הזמנות עצמאיות, הזמנות שמבוצעות דרך הסוכן ודוחות הוצאות בבסיס נתונים שלם של כלל הוצאות הנסיעה. בנוסף צופים בענף כי רמת החיסכון שתושג בעקבות ההסכם תעמוד על 23% מתקציב הנסיעות 

מנכ"ל קומביטס המפתחות מערכות גלובליות לניהול נסיעות ודוחו"ת הוצאות בחברות עסקיות, אבי קרודו ציין תחזית אופטימית למדי באשר לתחילת יישום שיתוף הפעולה בין הצדדים ואמר. "הטכנולוגיה הגמישה ניתנת ליישום תוך שבועות בודדים ומספקת לחברות העסקיות את האפשרות לעבוד עם כל סוכני הנסיעות ועם כלל מערכות הפצת הנסיעות, כרטיסי אשראי וממשקים לספקים שונים של המרות מטבע".

גם בחברת Get There הנחשב לאחת ממערכות ההזמנות המקוונת הגדולות בעולם לא נותרו חייבים ודאגו לספק הצהרות מרחיקות לכת מיד עם הסיכום על שיתוף הפעולה בין השתיים. "השילוב בינינו לקומביטס הינו פתרון רב עוצמה וייחודי עבור לקוחות עסקיים שיוכלו באמצעותו לנהל את בקרת ההוצאות וניהול נסיעות בקלות יתרה", הבהיר פול ויילי, מנכ"ל המוצרים האסטרטגיים ב-Get There.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: