אא

הסוכנים זועמים: "לופטהנזה וסוויס מנסות לעכב את הגישור"

הגישור בין הצדדים אמור היה להתחיל השבוע אולם חברות התעופה הודיעו על דחייה בשל תאריכים לא תואמים לטענתם שעוררו כעס והאשמות מצד הסוכנים. "מעניין שפתאום אף תאריך לא מתאים להם". אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס ישראל בתגובה: "יש בעיית לוח זמנים. ההליך יתקיים בדצמבר"

|| ||

דווקא לאחר שהיה נדמה כי לאור החלטת בית המשפט בדבר הליך גישור עשויים הצדדים להגיע לעמק השווה, זועמים בימים האחרונים הסוכנים על נציגי חברות לופטהנזה וסוויס בטענה כי אלו עושות הכול במטרה לדחות את מועד פתיחת הליך הגישור ביניהן.

כפי שפירסמנו בשבוע שעבר לראשונה ב-"פספורטניוז", אמור היה להתחיל הליך הגישור בראשית השבוע הנוכחי, אלא שבמהלך השבוע האחרון ולאחר סגירת הקצוות בין הצדדים, הודיעו חברות התעופה כי בשל חוסר בזמן ותאריכים שאינם מתאימים, עליהן לדחות שוב את תחילת ההליך למועד אחר. 

הסוכנים מביעים ביקורת חריפה כנגד חברות התעופה ומאשימים. "אפילו על המגשר אי אפשר היה להגיע איתם לסיכום. כל השמות שהצענו נדחו על ידם ורק בהתערבות בית המשפט נקבע משה גל כמגשר. אם זה המצב הנתון יימשך נפנה בסופו של דבר לבית המשפט העליון שיקבל החלטות בנושא. הוא זה ששלח אותנו לגישור. אנחנו היינו מוכנים להתחיל, אבל הם אלו שדוחים אותן כל פעם מחדש".

כזכור, בית המשפט העליון שלח את הצדדים להליך גישור וקבע שעליו להסתיים עד תחילת חודש ינואר, אולם עד עתה הצדדים אפילו לא סיכמו על תאריך בו יחל ההליך. 

אבנר גורדון מגיב: "אנחנו לא מתחמקים"

מנכ"ל סוויס ישראל, אבנר גורדון, הגיב להאשמות סוכני הנסיעות בשיחה עם "פספורטניוז" בה סיפר. "אכן יש לנו בעיה של לוח זמנים. צריך להבין שאנחנו צריכים לאסוף כאן שמונה אנשים יחד וזה לא פשוט. אף אחד לא מנסה להתחמק, להפך. בהתאם להחלטת בית המשפט אנחנו מודיעים כי נקיים את הליך הגישור שיתקיים בחודש דצמבר. אני יכול לומר שבמידה ונראה שההליך מתקדם בכיון הנכון לא נהסס לבקש מבית המשפט ארכה. אין לי ספק שהוא ישמח לתת את הזמן הנדרש באם ההליך יהיה בעיצומו".

גורדון המשיך לפרוס את משנתו במסגרתן הודיע כי הוא דוחה את טענות הסוכנים לפיהן חברות התעופה עושות הכול על מנת למנוע את קיומו של הליך הגישור. "זה ממש לא נכון. פשוט נפלנו על תקופה לחוצה", הסביר.

"כפי שכולם יודעים קרסטן צ'אנג עוזב את התפקיד ועובר למלא תפקיד חדש בדובאי ובמדינות המפרץ. תוסיף לכך אדם נוסף מלופטהנזה שאמור לקחת חלק בהליך, עורכי הדין שלנו שמטפלים בתיקים אחרים ומשפטים וגם את הנסיעות שלי על מנת להבין את בעיית לוחות הזמנים שלנו. כולנו מסכימים על כך שצריך למצוא תאריכים שמתאימים לכולם. פשוט זה לא. בכל אופן, חשוב להבין שאין כאן שום התחמקות. אני בטוח שבדצמבר יתחיל הליך הגישור".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: